دکتر حسنی: با حمایت هواداران بیشترین امتیاز از بازی های خانگی

بی تردید از زمانی که دکتر علی حسنی، این استاد دانشگاه و چهره فرهنگی-اجتماعی برجسته همدان به عنوان رئیس جدید کانون هواداران باشگاه پاس همدان زمام امور در این تیم را بر عهده گرفته، پویائی خاصی را در این تشکل عظیم شاهدیم و می بینیم که کانون هواداران بسیار سیستماتیک تر از گذشته کار خود را دنبال می کند.

دکتر علی حسنی اظهار داشت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در کانون رخ داده و با حمایت ها و رهنمود های سردار ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس شاهد تحولی بزرگ در این کانون بوده و هستیم.  

وی با تاکید بر این نکته که پاس از هواداران فهیم و فرهیخته ای برخودار است گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا اثبات کنیم که پاس و همدان بهترین مشوقین و هواداران را دارند. در حال حاضر کانون هواداران می کشد تا بستر را برای بازی هایا خانگی همدان بسیار مناسب تر از قبل نماید چرا که در این برهه حساس از لیگ، کسب تمامی امتیازات خانگی بسیار واجب است و ما به عنوان یک عضو از خانواده بزرگ پاس باید تلاش کرده تا پاس با حاشیه امنیت بیشتری در بازی های خانگی اش به مصاف حریفان برود. 

دکتر حسنی همچنین دو بازی پی در پی خانگی تیم پاس مقابل سپاهان و صبای قم را یک فرصت مناسب برای جدائی کامل پاس از منطقه خطر دانست و افزود: تمام سعی خود را می کنیم تا در این دو بازی خانگی حمایت پر شور قشر عظیم هواداران پاس را به عنوان سلاح مخفی و یار دوازدهم راهی ورزشگاه نمائیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد