مصوبه های جدید کانون هواداران پاس همدان

روز گذشته هیات رئیسه کانون هواداران باشگاه پاس به ریاست دکتر علی حسنی، رئیس این کانون تشکیل جلسه داد که طرح های جدید در این کانون بعد از به بحث گذاشته شدن، به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید تا به زودی جنبه عملی شدن به خود بگیرد.

در این جلسه که در واقع دهمین جلسه رسمی این کانون بعد از انتخاب دکتر حسنی به عنوان ریاست این کانون صورت می گرفت، موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت موضوعات زیر با مورد تصویب قرار گرفتن، به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

* سیستماتیک کردن جذب و ساماندهی هوادار: مقرر گردید که هواداران در طبقه بندی و لول های مشخص شناسائی و ساماندهی شده و برای آنها کارت های معتبر هواداری صادر گردد. ایجاد نظم و امنیت در ورزشگاه های محل بازی تیم فوتبال پاس، تشکیل کلاس های توجیهی و فرهنگی و برپائی مراسم مذهبی برای هواداران از جمله تمهیداتی است که از سوی کانون هواداران برای این قشر در نظر گرفته شده است. 

* جذب لیدر های جدید: کانون هواداران باشگاه پاس همدان همچنین در نظر دارد تا با انجام یک فراخوان از طریق جراید و روزنامه های کثیر الانتشار، از جوانان علاقمندی که حاضر و قادر به امر ساماندهی سکوهای هواداران در ورزشگاه باشند دعوت به همکاری نمایند. در اطلاعیه هائی که به زودی از سوی کانون هواداران صادر خواهد شد، مشخصه هائی که جوانان علاقمند به این امر باید دارای آن باشند به اطلاع عموم خواهد رسید. 

* ایجاد انگیزه برای لیدرها: مقرر گردید برای کلیه افرادی که کار هدایت و ساماندهی سکوهای تماشاگران را بر عهده دارند، تمهیدات و تسهیلاتی در نظر گرفته شود. از جمله اینکه برای لیدرهای باشگاه پاس پیراهن های مشخص و یکدست که به رنگ فسفری و مزین به آرم باشگاه پاس می باشد تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد. همچنین با مساعدت سردار ملاحی مدیرعامل باشگاه پاس مقرر گردید در راستای ایجاد انگیزه برای این قشر زحمت کش، با تهیه یک اشل، از این به بعد برای لیدرهای زحمتکش تیم پاس پاداش و مزایای ویژه ای در نظر گرفته شود. 

* دپوی کانون هواداران: مقرر گردید با هماهنگی با رئیس محترم هیات فوتبال استان همدان مهندس عباس صوفی، یک اتاق ویژه در ورزشگاه قدس به کانون هواداران باشگاه پاس تخصیص داده شود تا از این اتاق هم به عنوان پایگاه تجهیز هواداران و لیدرها استفاده گردد و هم در بین نیمه هر بازی بتوان پذیرائی در خور شان لیدرها برای تجدید قوای آنها به عمل آورد. همچنین در همین راستا مقرر گردید تا پیشنهاد تخصیص یک اتاق در دفتر باشگاه پاس به مدیرعامل این باشگاه داده شود تا ازاین اتاق نیز جهت انجام امور اداری و ستادی کانون استفاده شود. 

* اسپانسر و حامی مالی: مقرر گردید تا راهکارهائی جهت جذب حامی مالی برای کانون هواداران و فعالیت های آنها ارائه گردد تا فعالیت های این کانون گسترده تر از قبل گردد. 

* برپائی مراسم ها در مناسبت های مختلف: فعالیت های فرهنگی نیز از جمله اموری است که ذر اهداف کانون قرار دارد. در همین راستا مقرر گردید به مناسبت های مختلف مذهبی، مراسمی از سوی کانون هواداران برای هواداران باشگاه پاس ترتیب داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد