میرقربانی: بد شانس بودم اما جبران می کنم

صابر میرقربانی مهاجم سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال پاس همدان که بار دیگر باید طعم محرومیت در لیگ برتر را بچشد گفت: خیلی متاسفم که بار دیگر باید از روی سکوها کار همبازیانم را دنبال کنم و متاسف ترم از اینکه این محرومیت من کاملا نا حق و بود و نشات گرفته از اشتباه فاحش داوری.

میرقربانی در ادامه این گفت و گو می افزاید: همگان دیدند که در بازی پاس و مس، داور بازی به جای آنکه یک خطای پنالتی را به سود تیم پاس روی خطائی که پیروز قربانی روی من انجام داد بگیرد، کارت زرد به من نشان داد و به همین دلیل باید بازی با استقلال اهواز را از دست بدهم.

میرقربانی با ابراز رضایت نسبی از عملکرد خود در بازی با مس می گوید: هرچند می توانستم در یکی دو صحنه دروازه مس را باز کنم، اما به طور نسبی از عملکرد خودم رضایت دارم. اگر آن پنالتی هم گرفته می شد که عملکرد من به مراتب بهتر بود. اما خب حالا باید در انتظار بنشینم تا بار دیگر در بازی مقابل سپاهان میدان ببینم.

میرقربانی با تاکید بر این نکته که تا کنون با بدشانسی محض در تیم پاس مواجه بودم و فرصت های خوبی را از دست داده ام افزود: می دانم که بازی با سپاهان برای من یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود و قادر به جبران همه بدشانسی هایم در این بازی حساس و سرنوشت ساز خواهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد