سیف پناهی: در بهترین شرایط هم از خودم راضی نمی شوم

مدافع جوان پاس گفت : کادر فنی در طی این تعطیلات برنامه استراحت و تمرینی بسیار خوب و آرامش بخشی برای ما بازیکنان در نظر گرفته بود که ما بازیکنان با پیروزی مقابل استقلال اهواز تلافی می کنیم .

پویا سیف پناهی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه عنوان کرد : گرچه بازی در خانه حریف دشواری های خاص خود را دارد اما پس از 4 برد متوالی در داخل خانه ، وقت آن رسیده تا امتیاز های کامل بازیهای خارج از خانه را هم کسب کنیم .

وی ادامه داد : شرایط خوب تیمی ما باعث شده که من و سایر هم تیمی هایم روحیه خوبی برای ارائه بازیهای بعدی داشته باشیم و به نتایج آینده امیدوار باشیم .

سیف پناهی که به زعم کارشناسان عملکرد خوب و قابل توجهی در ترکیب پاس داشته است ، در خصوص عملکرد خود در تیم پاس اظهار داشت : من در بهترین شرایط هم از خودم راضی نمی شوم چون اگر رضایت داشته و شرایط فعلی را قبول داشته باشم ، دیگر پیشرفت نمی کنم .

وی در پایان این گفت و گوی کوتاه تأکید کرد : در بازیهای اخیر پاس واقعی را به همه نشان دادیم و از این پس با تغییر رتبه در جدول و سیر روند صعودی ، تمام توانایی هایمان را به هوادرانمان و فوتبال دوستان نشان می دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد