بگوویچ: مجبور به شکایت از پاس همدان شدم

سرمربی آلومینیوم هرمزگان گفت: مجبور شدم برای به دست آوردن حق و حقوقم از طریق کمیته انضباطی اقدام کرده و از باشگاه پاس شکایت کنم. 

وینگو بگوویچ درباره شکایتش از باشگاه پاس همدان به کمیته انضباطی اظهار داشت: اگر بخواهیم حساب کنیم از تمام خارجی‌هایی که تا به حال به ایران آمده‌اند کسی صادق‌تر از من نبوده است. واقعأ یکی از افرادی بودم که در هر تیمی کار کردم خیلی جدی و کم حاشیه بودم.

وی افزود: در پاس هم تحمل زیادی برای مشکلات داشتم، اما افرادی که قبل از من در پاس بودند خیلی صادقانه کار نکرده بودند و حتی در خیلی از مواقع کار را محترمانه به پایان نرسانده بودند و دروغ‌ها و کارهای کاذب زیادی انجام می‌دادند.
سرمربی سابق پاس همدان تصریح کرد: واقعأ راه دیگری نداشتم و افرادی که مدیریت باشگاه را در آن زمان بر عهده داشتند به من خوبی نکردند. مجبورم برای به دست آوردن حق و حقوقم از طریق کمیته انضباطی اقدام کنم.
بگوویچ درباره زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی عنوان کرد:‌ هنوز جلسه‌ای برگزار نشده و منتظرم از سوی مسئولان برای بررسی پرونده زمانی تعیین شده و دعوت شوم.
وی درباره پیروزی مقابل برق شیراز اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی انجام دادیم و بازیکنان را برای پیروزی در این دیدار آماده کرده بودیم. فکر کنم اگر بازیکنان کمی در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.
سرمربی آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: در تمام طول مسابقه بازی کاملأ در اختیار ما بود و توانستیم از نقاط ضعف برق استفاده کنیم و شایسته پیروزی مقابل برق بودیم.
وی درباره مدعی شدن آلومینیوم با پیروزی در این دیدار و واکنش رقیبان مقابل این تیم در دیدارهای آینده، گفت: ما باید قبل از هر چیز واقع بین باشیم و تنها کار جدی باعث می‌شود که اندازه‌های یک تیم مشخص شود. البته تمام هدف من پیشرفت آلومینیوم است و نحوه عملکرد حریفان زیاد اهمیت ندارد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازیکنان از چیزی که هستند بهتر شوند.
دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و برق شیراز در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با نتیجه 2 بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد