سرپرست تیم فوتبال پاس: تیم ملی با قطبی موفق نمی‌شود

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با افشین قطبی به دلیل کسب نتایج ضعیف و شرایط نامطلوبی که در حال حاضر دارد به هیچ وجه موفق نمی‌شود.

مجتبی پیمبری افزود: قطبی به هیچ وجه در حد و اندازه تیم ملی نیست و نمی‌توان با حضور وی به آینده فوتبال ملی امیدوار بود.

وی با انتقاد از عملکرد تیم ملی در تورنمنت قطر گفت: ملی پوشان با ارایه بازی‌های ضعیف باعث سرشکستگی فوتبال ملی شدند و این ناکامی به دلیل تفکرات پر اشتباه سرمربی تیم ملی است.  

پیمبری افزود: هم اکنون تیم ملی فوتبال کشور در وضعیت بحرانی قرار دارد و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قاره آسیا، این چنین مقابل تیم‌های درجه دو شکست می‌خورد.  

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان افزود: قطبی به جای هدایت تیم ملی ایران باید به همان کار آنالیز فوتبال بپردازد.  

وی گفت: این مربی تا به اینجا برای تیم ملی ایران نتیجه امیدوارکننده ای کسب نکرده و همین مساله بر کیفیت اوضاع تاکتیکی و روحی بازیکنان ملی پوش تاثیر منفی گذاشته است.   

پیمبری، شرایط فعلی تیم ملی را به ضرر آینده فوتبال کشور دانست و افزود: در حالی که کشورهای عربی و کره شمالی و ازبکستان در قاره آسیا به دنبال رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا هستند، تیم ملی ایران این چنین تحقیرانه تن به شکست می‌دهد و با این وضعیت نمی‌توان امیدوار به درخشش در میادین بین المللی بود.

وی گفت: شکست مقابل تیم‌های قطر و مالی نشانگر افت فاحش فوتبال ملی است و سرمربی تیم عامل اصلی این ناکامی و سرشکستی خواهد بود.
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام علی جان

خوبی . مشتاق دیدار ؟
سری به ما بزن

علی 1388/10/12 ساعت 17:43

آقا چرا از آقای کرد جهان مطلب نمینویسید هیچوقت؟همیشه اوایل فصل فیکسه خوبم بازی میکنه.یه دفعه میره رو نیمکت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد