حواشی دیدار پاس همدان و مس کرمان

بازگشت هیجان به فوتبال همدان  

برتری یک بر صفر تیم فوتبال پاس همدان مقابل مس کرمان باعث شور و نشاط تماشاگران همدانی پس از کسب پنجمین پیروزی این تیم در لیگ برتر امسال شد.

در حالی که تنها حدود یک هزار تماشاگر همدانی از دیدار دو تیم پاس و مس کرمان دیدن کردند، به محض به ثمر رسیدن گل برتری و پیروزی بخش پاس در دقیقه ‪ ،۱۸‬به شمار آنها در ورزشگاه افزوده شد.

این برتری موجب شد تا هواداران تیم پاس در پایان مسابقه از روی سکوها به شدت بازیکنان و کادر فنی تیم را مورد تشویق قرار دهند.

خوشحالی هواداران تیم پاس در پایان مسابقه تا حدی بود که برخی از آنها به داخل زمین هجوم برده و بازیکنان را به آغوش کشیدند.

مسعود عنایت رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان میهمان ویژه این بازی را از نزدیک تماشا کرد، ضمن اینکه بر نحوه قضاوت کادر داوری مسابقه نیز نظارت داشت.

آرتور یدیگاریان هافبک ملی پوش ارمنستانی تیم پاس نخستین گل خود را در لیگ برتر فوتبال ایران به ثمر رساند.

بین دو نیمه از قهرمانان لیگ‌های مختلف فوتبال استان همدان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

شهباز ارکین اف مهاجم ازبکستانی پاس پس از ‪ ۱۹‬هفته دوری از میادین فوتبال برای این تیم مقابل مس کرمان به میدان رفت.

در بین دو نیمه هواداران حاضر در ورزشگاه شهدای قدس همدان همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

این دیدار پس از ‪ ۹۰‬دقیقه با برتری یک بر صفر تیم فوتبال پاس همدان به پایان رسید و این تیم با وجود کسب این برد و ‪ ۲۱‬امتیاز همچنان در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد