فرار سبز از منطقه قرمز

برد شیرین و سرنوشت ساز پاس در برابر مس کرمان 

پاس همدان 1 - مس کرمان 0  

گل: آرتور یدیگاریان (19) 

ورزشگاه: قدس همدان   

تماشاگر: 1000 نفر
داور: احمد صالحی 

اخطار: ادینهو( مس)هادی بلوری، صابر میر قربانی و ساشا ( پاس)  

پاس: سوشا مکانی، مجید غلام نژاد، ساشا کلونیجا، همت عابدی نژاد، پویا سیف پناهی، یدالله اکبری، آرتور یادگاریان (امید ابوالحسنی86)، هادی بلوری، وریا غفوری، هادی اصغری(84- ارکینوف) و صابر میرقربانی(78- امید خورج)  

مس :عباس محمدی، پیروز قربانی، جیووانی نی، حمید عزیززاده، احمد کامدار(46- علی سامره)، امیرحسین یوسفی، مهدی رجب زاده(68- فراز فاطمی)، فرزاد حسین خانی، لوسیانو ادینهو، زالدرون و قاسم دهنوی

شرح بازی:
در حالی که تنها حدود یک هزار تماشاگر همدانی از دیدار دو تیم پاس و مس کرمان دیدن کردند، به محض به ثمر رسیدن گل برتری و پیروزی بخش پاس در دقیقه 18، به شمار آنها در ورزشگاه افزوده شد.  

این برتری موجب شد تا هواداران تیم پاس در پایان مسابقه از روی سکوها به شدت بازیکنان و کادر فنی تیم را مورد تشویق قرار دهند.  

مس که بعد از پیروزی مقابل استقلال اهواز در هفته گذشته هوادارانش را امیدوار کرده بود که متحول شده است با بازی ای که مقابل پاس همدان انجام داد همه را نا امید کرد.  

پاسی ها یک گل زدند و در نیمه  دوم دو موقعیت خوب را توسط صابر میر قربانی از دست دادندخوشحالی هواداران تیم پاس در پایان مسابقه تا حدی بود که برخی از آنها به داخل زمین هجوم برده و بازیکنان را به آغوش کشیدند.  

شرح گل :
(1-0)پاس :
ارسال وریا غفوری در شلوغی محوطه جریمه بعد از چند رفت و برگشت به یادگاریان رسید و او توپ را تبدیل به گل کرد.  

اتفاق ویژه: داور یک خطای پنالتی مشکوک را روی این بازیکن نگرفت. احمد صالحی که همیشه داوری هایش با جنجال همراه بوده این بار هم توسط همدانی ها مورد اعتراض شدید قرار گرفت.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد