عاشق رقابت های سالم هستم

ارگینوف : اگر بازی کنم پاسخ محبت های مسئولین و دست اندر کاران پاس را می دهم .

مهاجم ازبک پاس گفت : همیشه دوست داشتم در تیمی بازی کنم که فضای خوبی برای رقابت سالم که زمینه پیشرفت را فراهم می کند ، داشته باشد.

شهباز ارگینوف عنوان کرد : پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت ، در شرایطی به تیم بازگشتم که سه مهاجم خوب که از دوستان و سپس رقیبان من برای بازیها به شمار می روند بخوبی در حال ر قابت با یکدیگر برای حضور بیشتر در ترکیب هستند.

من هم عاشق فضایی هستم که در آن رقابت وجود داشته باشد بنابراین در این دو هفته ای که بدون هیچ دردی تمریناتم را ادامه دادم سعی کردم آمادگی ام را به هم تیمی هایم نزدیک کنم.

وی با اشاره به شرایط تیمی خوب پاس اضافه کرد : جایگاه فعلی پاس در خور بازیهای زیبایی که این تیم ارائه می دهد نیست  و من یقین دارم پاس در جدول رده لندی صعود می کند.

ارگینوف که بدلیل مصدومیت از ناحیه لگن و درد کمر چند ماهی از میادین به دور بود ، در خصوص بازگشت دوباره اش اظهار داشت : در دوران مصدومیت شرایط خوبی نداشتم اما مسئولین باشگاه از مدیر عامل و سرپرست و سرمربی گرفته تا بازیکنان تیم ، مدام به نوعی پیگیر کارهایم شدند و از پزشکان خوبی برای درمان سریعتر من در خواست کمک کردند ، در نتیجه من بهبودی کامل یافتم و سه هفته پیش تمریناتم را بصورت جدی آغاز کردم.

وی در ادامه در مورد وضعیت خود گفت : با تلاش در تمرینات سعی کردم آمادگی کامل بدنی ام را بدست بیاورم و خوشبختانه این امر در عرض سه هفته محقق شد و کادر فنی می تواند از این پس روی من هم حساب کند.

اگر بازی کنم پاسخ محبت های تمامی دست اندر کاران پاس را می دهم و اگر بازی نکنم برای مؤفقیت تیم بزرگ پاس دعا می کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد