گل زدن برایم مهم نیست دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد

میر قربانی : مس را شکست می دهیم  

در آستانه دیدار تیم های پاس و مس کرمان به سراغ مهاجم جوان و سرعتی تیم فوتبال پاس همدان که سه سال سابقه بازی در مس را دارا می باشد ، رفتیم تا نظر او را در خصوص این بازی جویا شویم .   

ما حصل گفت و گو ی کوتاه ما با صابر میر قربانی بصورت زیر است:

ارزیابی ات از بازی مقابل مس کرمان چیست ؟

به عقیده من این بازی از سنگین ترین بازی های تیم ما در نیم فصل دوم است و دقت و تلاش زیادی را از ما بازیکنان می طلبد.

دلیل دشواری این بازی چیست ؟

اگر تیم ما مقابل پرسپولیس بدلیل اشتباه فردی ( که در فوتبال گریز ناپذیر است و پیش می آید  ) به پرسپولیس نمی باخت ما بدون استرس و با روحیه خوب مقابل مس قرار می گرفتیم و قطعاً این تیم را شکست می دادیم.

در حال حاضر استرس دارید ؟

زیاد نه . ما جایی برای تساوی و یا از دست دادن نتیجه در داخل خانه نداریم و باید برای جبران شکست هفته پیش یک پیروزی ارزشمند تقدیم هواداران کنیم و این موضوع خواه نا خواه کمی روحیه ی ما بازیکنان را تحت تأثیر قرار می دهد.

- می توانی نتیجه را پیش بینی کنی ؟

یقین دارم که ما پیروز می شویم و با دو گل مس را بدرقه می کنیم.

آیا از گلزنان بازی هستی ؟

دوست دارم تیم نتیجه بگیرد و این موضوع که حتماً باید خودم گل بزنم اصلاً مهم نیست.

اما گل زدن وظیفه مهاجم است ؟

خب اگر موقعیت باشد صد در صد گل می زنم اما اگر موقعیت هم تیمی هایم بهتر بود پاس گل می دهم . حتی اگر نگاهی به تاریخچه عملکرد من بیاندازید ، می بینید که پاس گل های خیلی زیادی داد ه ام و پنالتی های زیادی گرفته ام و در این زمینه دارای تخصص هم هستم. 

- در پایان این گفت و گو ی گوتاه مطلب خاصی برای گفتن داری ؟

روز چهار شنبه منتظر هواداران همدانی هستیم تا با همراهی آنان یک برد ارزشمند بدست بیاوریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد