قرار نیست جای کسی را بگیرم

مکانی: افراد کوته‌فکر می‌گویند من نباید دعوت می‌شدم 

در لیست جدید تیم ملی نام سوشا مکانی دروازه‌بان جوان تیم پاس همدان هم وجود دارد، دروازه‌بانی که در اردوهای قبلی هم حضور داشته و این بار بعداز پاس گلی که به میثم بائو داد به اردو دعوت شد.  

سوشا که هفته گذشته در بازی با پرسپولیس با اشتباه مبتدیانه زمینه‌ساز تک‌گل حریف شد، درباره دعوتش به تیم ملی می‌گوید: «کسانی که فکر می‌کنند به خاطر یک اشتباه بازیکن نباید به تیم دعوت شود، افراد کوته‌فکری هستند چراکه نقاط قوت و بازی‌های خوب بازیکنان را در طول فصل نمی‌بینند. من انتظار داشتم دعوت بشوم و آقای قطبی و دستیارانش هم با در نظر گرفتن عملکرد یک مقطع زمانی نه یک بازی مرا دعوت کردند و از این بابت هم خیلی خوشحالم.»

دروازه‌بان جوان پاس این بار می‌خواهد جایگاه ثابتی در تیم ملی به دست بیاورد. او با تاکید بر رقابت سخت با دیگر دروازه‌بانان حاضر در اردو می‌گوید: «رحمتی و طالب‌لو از دروازه‌بانان خوب و آماده فوتبال ایران هستند و سیدمهدی هم در دوره اوج قرار دارد. البته به خاطر آسیب‌دیدگی چشمش نگران او هستم و دعا می‌کنم هرچه زودتر خوب شود. حضور رحمتی در اردو برای سایر بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند و خدا کند سید تا آغاز اردو خوب شود. هدف‌گذاری من برای نسل جاری رسیدن به تیم ملی و تثبیت جایگاهم است و باید با تمرین و پشتکار زیاد به این هدف برسم.»  

پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر دروازه‌بانی است اما سوشا مکانی می‌خواهد پله پله قدم بردارد. او در این رابطه می‌گوید: «دعوت شدن زیاد مهم نیست. مهم تلاش برای ماندن است من نمی‌خواهم جای کسی را بگیرم اما آنقدر تمرین می‌کنم تا روزی پیراهن شماره یک را بپوشم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد