مربی مس کرمان: شرایط خوبی برای بازی با پاس داریم

هادی محمدی گفت: امیدواریم با حضور لوکا بوناچیچ وضعیت تیم روز به روز بهتر شود.  

مربی تیم فوتبال مس کرمان درباره‌ی وضعیت این تیم اظهار کرد: بعد از بردی که در مقابل استقلال اهواز داشتیم، شرایط تیم بهبود یافت. ولی هنوز باید روی تیم کار کرد. امیدوارم مس کرمان بتواند به روزهای خوب خود نزدیک شود.  

هادی محمدی افزود: لوکا بوناچیچ مربی کاربلدی است. نزدیک به چهار، پنج سال است که در ایران حضور دارد و فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد. مسوولان باشگاه نیز از من خواستند تا در کنارش باشم و در ارتباط با تیم شناخت کاملی به او بدهم. بنابراین من هم به او کمک کردم و امیدوارم وضعیت تیم روز به روز بهتر شود. 

وی درخصوص جایگاه تیم مس کرمان در جدول گفت: متاسفانه در ابتدای نیم فصل اول بدشانسی‌هایی گریبانگیر تیم شد و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. مطمئنا برای حضور موفق در جام باشگاه‌های آسیا هیات مدیره تصمیمات جدیدی اخذ می‌کند. بناست چند بازیکن خارجی جذب کرده و از تیم‌های داخلی نیز بازیکن قرض بگیریم تا بتوانیم نماینده‌ی شایسته‌ای برای ایران باشیم.  

مربی تیم مس کرمان در ارتباط با علت عدم موفقیت این تیم در لیگ جاری گفت: متاسفانه بازیکنان خوبی که در فصل گذشته مس کرمان را یاری می‌کردند، در این فصل از دست دادیم و در ابتدای فصل نتوانستیم جایگزین مناسبی برای افراد بدست آوریم. این عوامل همراه با بدشانسی باعث شد که مس در نیم فصل اول افت داشته باشد. هنوز فرصت داریم و امیدوارم تا پایان فصل بتوانیم با همت بازیکنان، مربیان، مدیران و هواداران باشگاه شکست‌ها را جبران کنند.  

محمدی درخصوص وضعیت ورزشگاه کرمان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: مدیران ارشد استان دستوراتی در این خصوص داده‌اند و حالا روی ورزشگاه کار می‌شود و داریم مشکلات ورزشگاه را برطرف می‌کنیم.  

وی درخصوص وضعیت تیم پاس گفت: پاس تیم خوبی است. کادر خوبی دارد و نتایج خوبی بدست آورده است و بازی سختی در پیش داریم. اما، با توجه به جایگاهی که این تیم در جدول دارد، امیدوارم دست خالی برنگردیم. با توجه به تغییرات پاس نسبت به بازی رفت، تفکر جدیدی بر این تیم حاکم شده و تیم تقویت شده است. پاس تیمی فیزیکی و هماهنگ است و جلوی پرسپولیس منسجم و خوب کار کرد، با این وجود ما سعی می‌کنیم دست پر از میدان بازگردیم.  

محمدی در پایان گفت: آشوبی، زارعی و سیفی مصدومین تیم هستند اما، خوشبختانه بازیکن سه کارته نداریم. در کل تیم مس کرمان شرایط خوبی برای بازی مقابل پاس دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد