اگر می‌توانستم 7 بازیکن تیم پاس را تعویض می‌کردم!

مدیر روستا: داور یک پنالتی برای ما نگرفت؛ گل پرسپولیس را آفساید دیدم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: اگر می‌توانستم 7 بازیکن تیمم را در بین دو نیمه در بازی با پرسپولیس تعویض می‌کردم!  

اصغر مدیرروستا در نشست خبری گفت: بازیکنان تیم پاس در نیمه نخست تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی و تیم بزرگ پرسپولیس قرار گرفتند و در حد و اندازه‌های خودشان نبودند. 7 بازیکن ما بسیار ضعیف ظاهر شدند که اگر می‌توانستم بین دو نیمه 7 تعویض انجام دهم این کار را انجام می‌دادم.  

وی افزود: پس از صحبت‌هایی که بین دو نیمه در رختکن با بازیکنان داشتم بازیکنان ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و توانستند موقعیت‌های بهتری هم روی دروازه حریف ایجاد کنند. اگر بازیکنان دقت بیشتری داشتند می‌توانستیم کار را به تساوی کشانده و به فکر برد هم باشیم، در مجموع از تلاش شاگردانم راضی‌ام و به پرسپولیس هم به خاطر کسب این برد تبریک می‌گویم.  

وی درباره اعتراضاتی که نسبت به داوری این بازی داشت گفت: در صحنه‌ای احساس کردم روی صابر میرقربانی در محوطه جریمه خطایی صورت گرفت که داور آن را پنالتی اعلام نکرد، همچنین تک گل پرسپولیس را در جایی که حضور داشتم آفساید دیدم، حال باید کارشناسان داوری در این باره نظر بدهند. ما تلاش می‌کنیم روند تیم را بهبود بخشیم و همان طور که در بازی‌های اخیر روند رو به رشدی در تیم ما احساس شده از این پس هم چنین رویه‌ای داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد