شکست پاس در برابر پرسپولیس با اشتباه محرز مکانی

در ادامه رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به دیدار پاس همدان رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید.

 "میثم بائو"‌ در دقیقه 35 بر روی اشتباه مسلم "‌سوشا مکانی"‌ دروازه بان پاس همدان،‌تنها گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. پرسپولیس با این پیروزی و با کسب 32 امتیاز به مکان سوم جدول رده‌بندی صعود کرد و پاس علی رغم شکست در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

سپاهان با 40 امتیاز (یک بازی کمتر)، ذوب آهن اصفهان با 37 در مکان اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. پیکان با 32 امتیاز، استقلال با 31 امتیاز، مقاومت سپاسی با 30 امتیاز (یک بازی کمتر)، استیل آذین با 29، تراکتورسازی با 28 امتیاز، ملوان انزلی با 28 امتیاز، استقلال اهواز با 27 امتیاز، صبای قم با 26، سایپای کرج با 26 امتیاز، شاهین پارس جنوبی با 22 امتیاز، مس کرمان با 22 امتیاز، پاس همدان با 18 امتیاز، راه آهن شهرری با 18 امتیاز، فولاد خوزستان با 16 امتیاز و ابومسلم مشهد با 14 امتیاز در مکان‌های چهارم تا هجدهم جدول قرار دارند.

امروز همچنین دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز با شاهین پارس جنوبی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی فولاد سپاهان اصفهان با مقاومت شهید سپاسی شیراز که در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود به دلیل بارش سنگین برف نیمه تمام باقی ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد