بازی با پرسپولیس راحت‌تر از تیم‌های پایین جدولی است

اصغری: با گل من پرسپولیس را می‌بریم  

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: قصد دارم با زدن گل به پرسپولیس ضمن کمک به پیروزی پاس در کورس آقای گلی قرار بگیرم. 

هادی اصفری در مورد شرایط آمادگی‌‌ خود و پاس همدان در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پاس از هر لحاظ برای دیدار با پرسپولیس آماده است و امیدوارم در این دیدار خارج از خانه با دست پر میدان را ترک کنیم.  

وی در مورد عدم گلزنی‌اش مقابل ابومسلم در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: متأسفانه در این دیدار نتوانستم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنم. ابومسلم از مدافعان سختکوشی برخوردار بود که به راحتی اجازه خلق موقعیت روی دروازه‌شان را نمی‌دادند. با این حال از موقعیت دقایق پایانی به خوبی بهره بردیم و توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم. هر چند که موفقیت پاس بر گلزنی من اولویت دارد.  

اصغری با اشاره به اینکه تلاشم را می‌کنم تا مقابل پرسپولیس گل نزدن مقابل ابومسلم را جبران کنم؛ تأکید کرد: بازی با تیم‌های مانند پرسپولیس به مراتب راحت‌تر از تیم‌های پایین جدول است که برای ماندن در لیگ برتر انتحاری بازی کرده و دست به هر کاری می‌زنند. تیم‌هایی مانند پرسپولیس به فکر فوتبال بازی کردن هستند که این مورد کار تیم‌های حریف را مقابل آنها راحت می‌کند.  

وی با اشاره به اینکه اگر از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم، می‌توانیم پرسپولیس را در تهران شکست دهیم؛ افزود: در تیم‌های راه‌آهن و پاس سابقه 3 بار گلزنی به پرسپولیس از جمله بازی رفت امسال را دارم و می‌خواهم با زدن گل در بازی روز جمعه ضمن کمک به برتری پاس همدان در زدن گل به پرسپولیس باز هم موفق و در کورس آقای گلی هم جایی داشته باشم.  

اصغری تصریح کرد: در شرایط سختی هستیم و مجموعه تیمی پاس همدان هم‌قسم‌ شده‌ایم تا با شکست پرسپولیس فاصله خود را با انتهای جدول بیشتر کنیم. ما برای صعود در جدول به این 3 امتیاز احتیاج مبرمی داریم.
تیم فوتبال پاس همدان جمعه و از ساعت 15 از هفته بیستم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد