حاشیه‌ها باعث تضعیف پرسپولیس نمی شود

ملاحی: با امتیاز تهران را ترک می کنیم  

مدیرعامل باشگاه پاس همدان حاشیه‌های تیم پرسپولیس را دلیل ضعف این تیم ندانست و گفت: پرسپولیس همیشه می تواند تیم قدرتمندی باشد. 

کریم ملاحی ضمن بیان این مطلب گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و حاشیه‌ها نمی تواند در این تیم تاثیرگذار باشد، به همین دلیل سرخپوشان تهرانی همیشه تیم قدرتمندی هستند. 

وی ادامه داد: به علت نزدیکی قدرت و امتیاز تیم‌ها، همچنین حضور مهره‌های با تجربه و مطرح در هر دو تیم، حساسیت این دیدار بسیار زیاد است و قطعا پیروزی در آن برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به روند رو به رشد این تیم، خاطرنشان کرد: در چند دیدار گذشته تیم ما نشان داده است، به روزهای خوب گذشته بازگشته است، به همین دلیل بسیار امیدواریم با امتیاز تهران را ترک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از عملکرد کادر فنی این تیم کاملا رضایت دارد، تصریح کرد: در نیم فصل نخست امتیازات لازم را بدست نیاوردیم اما در حال حاضر با تلاش دسته جمعی مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم در شرایط مطلوبی قرار داشته و می تواند با ادامه روند فعلی، بزودی از جمع تیم‌های پائین جدول جدا شود.

ملاحی درپایان گفت: همچنان پیگیر کسر امتیاز از تیم خود هستیم و قرار است این مشکل از طریق فدراسیون حل شود، اما در غیراینصورت بالاجبار و با توجه به بندی در اساسنامه فدراسیون فوتبال، به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد