مدیرروستا: نمی‌توانیم روی بحران پرسپولیس حساب باز کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: درست است پرسپولیس دچار بحران شده، اما نمی‌توانیم روی این مسائل حساب کنیم.   

علی اصغر مدیر روستا درباره دیدار مقابل پرسپولیس که ساعت 15 روز جمعه برگزار می‌شود اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. در این هفته نیز تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه آزادی بازی خوب و قابل قبولی را انجام دهیم و با دست پر برگردیم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت: درست است که پرسپولیس دچار بحران شده، اما نمی‌توانیم روی این مسائل حساب کنیم. هر لحظه امکان دارد شرایط پرسپولیس تغییر کند و خودمان را برای رویارویی با پرسپولیسی با تمام امکانات و بدون مشکل آماده کرده‌ایم. 

مدیرروستا با اشاره به مصدومیت خورج گفت:‌ این بازیکن مدتی از تمرینات دور بوده و هنوز به طور کامل آماده نیست. در روزهای آینده باید شرایط بررسی شود تا ببینیم به این دیدار می‌رسد یا نه.  

سرمربی پاس همدان با اشاره به پیروزی در دیدار مقابل ابومسلم عنوان کرد: در آن دیدار بازی خوبی انجام دادیم و پیروزی در آن مسابقه باعث شده با روحیه بهتری به مقابله با پرسپولیس برویم.  

مدیرروستا درباره شکایت باشگاه پاس درباره امتیاز کسر شده در دیدار مقابل شاهین اهواز گفت: در این زمینه حقی از پاس ضایع شده و سردار ملاحی پیگیر این موضوع است. مسئولان باید هر چه زودتر در این مورد تجدید نظر کنند.  

وی با اشاره به اینکه تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس از شانس‌های اصلی قهرمانی در این فصل هستند، گفت: رقابت‌های این فصل بسیار فشرده است و تیم‌ها به یکدیگر نزدیکند. ما از نظر رتبه‌بندی در جدول در شرایط خوبی نیستیم و اگر بتوانیم 3 امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس را کسب کنیم، وضعیت بهتری پیدا می‌کنیم.  

مدیرروستا درباره تورنمنت قطر گفت: اگر این تورنمنت از قبل برنامه‌ریزی شده است، مشکلی ندارد، اما اگر شرکت در تورنمنت قطر ناگهانی بوده، فکر کنم این تورنمنت مثل بازی با ایسلند و مقدونیه به جز ضربه زدن به تیم‌ها، حاصل دیگری نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد