شیث رضایی: برابر پاس همدان بازی نمی‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ به رغم تمام شدن محرومیتم در برابر پاس همدان بازی نمی‌کنم. 

شیث رضایی پیرامون آخرین وضعیتش در تیم اظهار کرد: شرایط کاملا خوبی دارم و با انجام تمرینات از آمادگی کامل برخوردارم. دو جلسه محرومیتم تمام شده اما در تمرینات سه‌شنبه متوجه شدم که کرانچار سرمربی تیم مدافعین لازم برای دیدار با پاس همدان را انتخاب کرده و من در ترکیب آنها حضور ندارم. ظاهرا قرار است خط دفاعی‌ای که پرسپولیس در بازی با استقلال اهواز استفاده کرد در برابر پاس نیز به میدان برود.

وی در ارزیابی‌اش از دیدار پرسپولیس مقابل پاس گفت: بازی سختی برای ما خواهد بود چرا که پاس مهاجمین فوق‌العاده‌ای دارد و در بازی‌های اخیر فوتبال خوبی از خود به نمایش گذاشتند. شرایط تیم ما هم بد نیست و امیدوارم بازیکنان بتوانند با موفقیت از این مسابقه خارج شوند. ما دیگر فرصتی برای عقب ماندن از حریفان نداریم. باید امتیازات بازی‌های خانگی را به طور کامل جمع کنیم و از کورس رقابت عقب نمانیم.  

شیث رضایی درباره صحبت‌های کاشانی مبنی بر احتمال حضور سرمربی ایرانی در تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من یک بازیکن هستم و برایم فرقی نمی‌کند که مربی ایرانی بالای سر تیم باشد یا خارجی وظیفه دارم که همواره عملکرد خوبی برای پرسپولیس داشته باشم. خوشبختانه پس از محرومیت دو جلسه‌ای ام و برطرف شدن سوء‌ تفاهمات تمرین می‌کنم تا با قدرت برای تیمم بازی کنم.  

با مراجعه به صفحه نخست از جدید ترین اخبار سایت بازدید نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد