پرسپولیس در بازی رفت حرفی برای گفتن نداشت

مکانی: می‌بریم و کاری به اخراج کرانچار نداریم  

در دیدار رفت پاس همدان و پرسپولیس سوشا مکانی دروازه‌بان جوان پاسی‌ها یکی از بهترین‌های بازی بود و چندین بار ناجی دروازه تیمش شد. هر چند پاس در آن بازی شکست خورد.  

اکنون در آستانه بازی برگشت دو تیم، سوشا مکانی با اطمینان زیادی از جبران شکست دور رفت و توقف پرسپولیس حرف می‌زند و می‌گوید: « پاس نیم‌فصل را خیلی خوب آغاز کرده و ما می‌خواهیم روند رو به رشدمان را کماکان ادامه دهیم. شاید از بدشانسی پرسپولیس است که در روزهای خوب پاس به این تیم رسیده است. ما با روحیه خوبی که پس از پیروزی مقابل ابومسلم مشهد کسب کردیم، به چیزی جز امتیازگرفتن در آزادی فکر نمی‌کنیم.»

ناکامی پرسپولیس در بازی با پاس شاید منجر به برکناری کرانچار شود و همین مسئله امکان دارد تغییری مثبت در روند بازی سرخپوشان برای پاس ایجاد کرده باشد، اما این موضوع از نظر سوشا چندان مهم نیست و می‌گوید: «برای ما فرقی نمی‌کند در کدام شهر و مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم، برای ما فقط پیروزی مهم است چون برای جدا شدن از انتهای جدول و رسیدن به حاشیه امنیت چاره‌ای جز پیروزی نداریم. البته در بازی با تراکتورسازی و استیل‌آذین هم بدشانسی آوردیم و پیروزی را با تساوی عوض کردیم. الان هم شرایط خوب یا بد پرسپولیس برای ما اهمیتی ندارد ما باید دست پر به همدان برگردیم. با اخراج کرانچار یا بدون اخراج آن.»

از دست دادن 4 امتیاز در دیدار با تراکتورسازی و استیل‌آذین توسط پاسی‌ها به نظر دروازه‌بان جوان این تیم به خاطر ترس از باخت نبوده است: «ما به خاطر از دست دادن تمرکزمان در دقایق پایانی بازی برده را با مساوی عوض کردیم اما در بازی با پرسپولیس نمی‌گذاریم آن اتفاق‌ها تکرار شود. در بازی با رفت با پرسپولیس هم اسیر اتفاق‌های بازی و ضربه استثنایی محمد پروین شدیم وگرنه حریف حرفی برای گفتن نداشت.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد