مدیرروستا: برای برد به تهران می رویم

اصغر مدیرروستا مهاجم سابق تیم ملی ایران با حضور در پاس شرایط فنی این تیم را تغییر داد. پاسی ها بعد از تساوی با ارزش در تهران مقابل استیل، در خانه ابومسلم را شکست دادند تا با روحیه ای خوب آماده بازی مقابل پرسپولیس بشوند.  

اصغر مدیر که خود در زمان بازیگری بارها مقابل پرسپولیس درخشیده، این هفته قصد دارد به یاد دوران بازیگری در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرسپولیس بایستد. این در حالی است که قرمزها به سه امتیاز این بازی نیاز ویژه دارند.
مدیرروستا درگفتگو با ما درباره این بازی گفت:

* بازی مهمی را بردید و با روحیه خوبی به دیدار پرسپولیس خواهید رفت.اینطور نیست؟ 

- بازی سختی را بردیم. ابومسلم چه پایین جدولی باشد چه بالای جدول بازی کردن با این تیم سخت است. ابومسلم تیم دونده و جنگنده‌ای است و خیلی سخت گل می‌خورد. این برد از لحاظ روحی به تیم کمک زیادی کرد و واقعا به چنین بردی نیاز داشتیم. ما برای برد به تهران می‌آییم و می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را هم بگیریم. حساسیت این بازی برای ما خیلی زیاد نیست و با بازی منطقی 3 امتیاز را می‌گیریم.  

 * نظرتان در مورد پرسپولیس این فصل چیست؟ 

- پرسپولیس فرار و نشیب‌های زیادی داشته است و نبودن کریم باقری هم تاثیر زیادی در بازی این تیم گذاشته است. من بازی با استقلال‌اهواز را ندیده‌ام اما دقایق پایانی گل خوردن ملاک خوبی برای نظر دادن درباره بار فنی پرسپولیس در آن تیم نیست.   

*اگر بتوانید 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرید ماندن پاس در لیگ برتر قطعی می‌شود؟ 

- اگر بتوانیم پرسپولیس را ببریم، کار بزرگی را انجام داده‌ایم و وضعیت‌مان در جدول بهتر می‌شود اما هفته‌های زیادی باقی مانده است و امتیازهای تیم ما نیز نزدیک به هم است و هفته به هفته جایگاه تیم‌ها جابه‌جا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد