سپهر حیدری: پاس همدان حریف بسیار سختی است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم متحول شده‌ی پاس همدان با سرمربیگری اصغر مدیرروستا حریف بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود.

سپهر حیدری پیرامون بازی این هفته‌ی تیم فوتبال پرسپولیس برابر پاس همدان اظهار کرد: بی‌شک بازی سختی در پیش خواهیم داشت چرا که تیم پاس اکنون با سرمربیگری اصغر مدیرروستا یک تیم متحول شده است و برای کسب امتیاز به تهران خواهد آمد. البته پرسپولیس به اندازه‌ی کل فصل تاکنون امتیازات زیادی را از دست داده است و نیاز دارد تا پایان این مسابقات تمامی سه امتیازهای خانگی پیش‌رو را جمع کند.

وی افزود: قبول دارم که طلسم نبردن پاس که سال‌ها در تیم ما وجود داشت، در بازی رفت شکسته شد اما، پاس تیم سابق نیست و با سرمربی جدیدش وضعیت بهتری پیدا کرده است. مدیرروستا خود از مهاجمان توانمند فوتبال ایران بوده و قطعا یک بازی تهاجمی را برابر پرسپولیس در دستور کار بازیکنانش قرار می‌دهد. این مساله کار خط دفاعی تیم ما را بسیار سخت می‌کند.

حیدری ادامه داد: البته پرسپولیس در دو بازی برابر سپاهان اصفهان و استقلال اهواز بازی خوبی انجام داد و حتی مستحق پیروزی هم بود اما، یک سری اتفاقات و بدشانسی‌ها دست به دست هم داد تا نتوانیم به حق‌مان در این بازی‌ها برسیم. متاسفانه از بازی با استقلال اهواز خاطره‌ی بدی داریم چرا که به رغم عملکرد خوب تیم روی خلاقیت میلاد می‌داوودی تک گل بازی را در لحظات پایانی دریافت کردیم و دیدید بازیکنان این تیم چقدر از این پیروزی خوشحال بودند و دو دور به دور زمین چرخیدند. کار آنها یک اقدام غیر حرفه‌ای و زشت بود. همچنین پس از بازی هم بی‌حرمتی بدی به احمدرضا عابدزاده شد که فکر می‌کنم بی‌حرمتی به این اسطوره‌ی تیم پرسپولیس توهین به فوتبال کشور است.

حیدری همچنین درباره‌ی جلسه‌ی روز دوشنبه‌ی مدیرعامل باشگاه با کادرفنی و بازیکنان گفت: این جلسات در روند روبه رشد پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود و حبیب کاشانی نصحیت‌های پدرانه‌ای را برای ما داشت. ما دیگر فرصتی برای از دست دادن در لیگ نداریم و باید با اتحاد و انگیزه‌ی بیشتر امتیازات بازی‌های آینده را از دست ندهیم.

حیدری درباره‌ی صحبت‌های کاشانی مبنی بر اینکه ممکن است از سرمربی ایرانی در این تیم استفاده کند، گفت: این موضوع ارتباطی به بازیکنان ندارد. من به عنوان یکی از مدافعین پرسپولیس سعی می‌کنم عملکرد خوبی برای موفقیت تیم داشته باشم. البته معتقدم ما با کرانچار هم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد