بازیکنان پاس برای شکست پرسپولیس انگیزه زیادی دارند

مدیر روستا: همه بازیکنان را در اختیار داریم 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای شکست پرسپولیس تهران دارند.  

علی اصغر مدیروستا افزود: پرسپولیس و استقلال همواره پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند و پیروزی مقابل این دو تیم برای هر تیمی مهم است.

وی اضافه کرد: با شناخت فنی لازم مقابل پرسپولیس تهران به میدان می‌رویم و در نشست‌های مختلف با اعضای کادر فنی تمامی نقاط ضعف تیم حریف مورد بررسی قرار گرفته است.  

مدیر روستا بیان داشت: پرسپولیس در شرایط فعلی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و با توجه به شکست مقابل استقلال اهواز در هفته گذشته و نامناسب بودن روحیه بازیکنان این تیم، باید از این فرصت در جهت پیروزی تیم پاس استفاده کنیم.  

سرمربی پاس همدان افزود: برای این مسابقه تمامی بازیکنان را در اختیار داریم و به تمامی آنها گوشزد شده که حضور در این مسابقه حساس منوط به میزان آمادگی ارایه شده در تمرین است.  

وی بیان داشت: ‪ ۲۸‬بازیکن حاضر در تیم پاس تفاوتی نسبت به یکدیگر ندارند و برای هر مسابقه از آماده‌ترین ها استفاده می‌کنیم.  

مدیر روستا با مثبت ارزیابی کردن روند حضور پاس در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: تمام تلاش دست اندرکاران تیم پاس صعود به نیمه اول جدول لیگ برتر است.  

وی در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم گفت: خوشبختانه وضعیت امید خورج رو به بهبودی است و به جز مرتضی عزیزمحمدی، بازیکن مصدوم در تیم نداریم.  

تیم پاس همدان که هم اینک با کسب ‪ ۱۸‬امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، در هفته بیستم لیگ برتر کشور جمعه آینده در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم پرسپولیس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد