ملاحی: کاظمی اتهامش را ثابت نکند، گذشت نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در صورتی که فرهاد کاظمی نتواند اتهامش را ثابت کند گذشت نمی‌کنم. 

فرهاد کاظمی مدعی شده در زمان مدیریت کریم ملاحی در باشگاه ابومسلم مبالغ پرداختی به مربیان و بازیکنان با مبلغ ثبت شده در قرارداد مطابقت نداشته است و می خواهد از ملاحی شکایت کند.

کریم ملاحی در همین رابطه گفت: این مسائل مربوط به 8 سال پیش است و در آن زمان سیستم مالی باشگاه به گونه ای بود که در دفاتر همه حساب ها ثبت می شد و علاوه بر آن در دفتر حسابرسی نیروی انتظامی هم این حساب ها به ثبت می رسید.
مدیرعامل اسبق باشگاه ابومسلم افزود: فرهاد کاظمی اگر شکایتی دارد می تواند به این دفاتر مراجعه کند و اگر باز اشکالی دید می تواند شکایت کند و من هم موظف به پاسخگویی هستم اما اگر نتواند اتهام خود را ثابت کند دیگر نباید منتظر گذشت از طرف من باشد. فعلا نمی خواهم موضوع را بیشتر از این باز کنم.  

ملاحی و کاظمی در فصل 80-81 با یکدیگر همکاری می کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
من چطور از شما خواهش کنم که سن تمامی بازیکنان پاس همدان رو به ایمیل من ارسال کنید؟
برای ادیت یه بازی کامپیوتری میخواستیم
که تقریبا تا یک ماه دیگه به بازار میاد
اگر قد و وزن بازیکنان رو هم بدید بسیار ممنون میشم
با تشکر
منتظرم
تو رو خدا بفرست
PRO EVOLETION SOCCER 2010
(PERSIAN)
emperatoor_96@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد