باید از شرایط روحی پرسپولیس نهایت استفاده را ببریم

مدیرروستا: مغز من از درخواست قطبی هنگ کرده است  

شکست دادن ابومسلم در فینال ته‌جدولی‌ها باعث شد تا شرایط پاس همدان نسبت به هفته‌های قبل بهتر شود. با این حال علی‌اصغر مدیرروستا معتقد است که تیمش باید برای فرار از انتهای جدول حداکثر امتیاز را از بازی‌های آینده جمع کند. 

مدیرروستا در ابتدای حرف‌هایش می‌گوید: «فکر می‌کنم برد خیلی خوبی را به دست آوردیم و بازیکنان حالا از لحاظ روحی شرایط مناسبی دارند. ما در دو بازی قبلی هم که موفق به پیروزی نشدیم مستحق برد بودیم و خوشحالم که در نهایت مقابل ابومسلم 3 امتیاز حساس را گرفتیم. البته هنوز نمی‌توانیم اطمینان خاطر داشته باشیم و باید در بازی‌های آینده هم به خوبی امتیاز بگیریم.»

مدیرروستا در مورد رویارویی با پرسپولیس آن هم در شرایطی که این تیم وضعیت بحرانی دارد تاکید می‌کند: «به نظر من پرسپولیس و استقلال همیشه تیم‌های بزرگی هستند و ما این هفته بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس در این فصل به دلیل فراز و نشیب‌هایی که دارد یک تیم غیرقابل پیش‌بینی است ولی این را هم باید بگویم که آنها به دلیل شکستی که در اهواز داشته‌اند از لحاظ روحی وضعیت مناسبی ندارند و ما باید از شرایط روحی این تیم نهایت استفاده را ببریم. البته پیش‌بینی من این است که با دست پر به همدان برگردم.» 

مدیرروستا در مورد درخواست افشین قطبی که گفته هواپیمای اختصاصی در اختیار تیم ملی قرار دهند، تاکید می‌کند: «من فکر می‌کنم این درخواست قطبی اضافی بوده و او بیشتر باید به فکر مسائل فنی و بهبود وضعیت فعلی تیم ملی باشد. قطبی فعلا کاری برای تیم ملی نکرده که چنین خواسته‌هایی داشته باشد. مغز من از خواسته‌های قطبی هنگ کرده و نمی‌دانم چه بگویم ولی اعتقاد دارم او اول به فکر تغییر شرایط تیم ملی باشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد