عابدی نژاد: امیدوارم کادر فنی از من راضی باشد

همت عابدی نژاد برای نخستین بار در طول این فصل حضور در ترکیب تیم پاس را تجربه کرد و اگر از حق هم نگذریم بازی قابل قبولی هم از خود به نمایش گذاشت. به خصوص در دقایق پایانی دیدار پاس و ابومسلم که با تعصب و قدرت خاصی جنگید تا خلاء مجید حیدری مدافع آسیب دیده پاس هم در زمین احساس نشود.  

مدافع شیرازی تیم پاس در خصوص این بازی کفت: قبل از بازی هم حدس می زدیم که بازی سخت و دشواری را پیش رو داشته باشیم. ابومسلم تیمی است که بازی کردن در خانه حریف را خوب بلد است. آنها بعد از ده نفره شدن هم با همه نفرات خود دفاع می کردند و تنها به ضد حملاتشان دل بسته بودند که بعضا این ضد حملات خیلی هم خطرناک بود.

مدافع تیم پاس در خاتمه اظهار داشت: من همه تلاشم را کردم تا در این اولین بازی که به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتم نمره قبولی بگیرم و خودم هم فکر می کنم که اینچنین باشد. ولی امیدوارم که مربیان و کادر فنی هم از من راضی باشند و رضایت کامل داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد