میرقربانی: حالا ادعا می کنم که پرسپولیس را هم می بریم

مهاجم سرعتی و تکنیکی تیم پاس در مقابل استیل آذین با کارت قرمز داور مواجه شد تا یکی از دو محروم تیم پاس مقابل ابومسلم باشد.  

محرومیت وی باعث شد تا اصغر مدیر روستا از مقداد قباخلو به عنوان مهاجم ثابت تیمش استفاده کند و این توفیق اجباری باعث شد تا قباخلو با گلی که در دقایق انتهائی بازی به ثمر رساند، پیروزی با ارزشی را برای پاس رقم بزند. اما بد نیست به اظهار نظرهائی که صابر میرقربانی بعد از این بازی کرد توجه کنید.

میرقربانی گفت: به خدا فکر نمی کنم کسی به اندازه من از گل زنی قباخلو خوشحال شده باشد. چون اینقدر به قباخلو علاقه دارم که قابل وصف نیست. 

میرقربانی در پاسخ به این سئوال که با توجه به گلی که قباخلو زده فکر نمی کنی مقابل پرسپولیس هم وی به جای تو در ترکیب ثابت باشد گفت؟ خوبی ما مهاجمان تیم پاس همین است که اصلا به این مسائل فکر نمی کنیم.  

وی افزود: من و هادی اصغری و قباخلو سه تا دوست خیلی صمیمی هستیم و در تیم هم به هم خیلی نزدیک هستیم و  اصلا به این فکر نمی کنیم که کی بازی می کند و کی بیرون می نشیند. برای ما مهم نتیجه گیری تیم است.  

مهاجم گریزپای تیم پاس ادامه داد: با این برد شیرینی که مقابل ابومسلم کسب کردیم حالا می توانیم مدعی باشیم که پرسپولیس را هم شکست می دهیم. 

وی با تاکید بر سابقه خوب گل زنی اش مقابل پرپسولیس می گوید: تا به حال 5 بار در لیگ برتر به پرسپولیس گل زده ام و خیلی دوست دارم که ششمین گلم را هم در این بازی به پرسپولیس بزنم.  

میرقربانی با اشاره به نوع بازی خودش می گوید: برای مهاجمی با  تیپ بازی کردن من که سرعت و تکنیک در آن نهفته است بازی کردن مقابل خط دفاعی پرسپولیس خیلی لذت بخش است چون فکر می کنم مدافعان پرسپولیس کلا با مهاجمان سرعتی مشکل دارند.  

میرقربانی گفت: خیلی دوست دارم که شیث هم در این بازی باشد چون خود شیث هم به خوبی می داند که فوتبالی حریف من نمی شود. مهاجم پاس افزود: روحیه تیمی پاس بسیار خوب است و با این روحیه می توانیم پیروزی برابر پرسپولیس بسیار امیدوار باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد