عمران‌زاده نبود، باز هم انتقاد می‌کردند؟

ملاحی: از رفتار واعظ‌ در قبال منشور اخلاقی تعجب می‌کنم   

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: واعظ آشتیانی باید با ناپاکی‌ها برخورد کند و تعجب می‌کنم چرا اینگونه رفتار می‌کند.  

کریم ملاحی درباره انتقادهای مدیرعامل استقلال به منشور اخلاقی اظهار داشت: از واعظ آشتیانی به عنوان یک مدیر ارزشی توقع بیشتری داریم. او باید با هتاکی ها و ناپاکی‌ها در این فوتبال برخورد کند. تعجب می‌کنم که چرا واعظ آشتیانی این گونه برخورد می کند.

وی افزود: همه باشگاه ها باید این موضوع منشور اخلاقی را در حالت کلی ببینند. اگر باشگاه استقلال درگیر مورد حنیف عمران زاده نمی شد، باز هم از منشور اخلاقی انتقاد می کرد؟  

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه موافق منشور است، ادامه داد: فضای فوتبال باید پاک شود. کمیته انضباطی برای زمانی است که بازیکن یا مربی جرمی را مرتکب شوند و این کمیته باید به آن تخلف رسیدگی کند؛ اما سازمان لیگ به عنوان متولی برگزار کننده، نظارت بر ماهیت مجموعه خود را باید داشته باشد.  

ملاحی تاکید کرد: در آیین نامه و فرم های قرارداد بازیکنان هم احراز صلاحیت خواسته شده است. این به معنای دخالت نیست. در هر اداره ای هم کسی بخواهد استخدام شود، باید ضوابطی را رعایت کند. فوتبال هم همینطور است. این چیز غریبی نیست که بعضی ها این همه اعتراض می کنند.  

وی درباره شکایت خود به دیوان عدالت اداری برای پس گرفتن 3 امتیاز خود از تیم شاهین بوشهر گفت: دنبال پیگیری شکایت خود هستیم و عقب نشینی هم نمی کنیم. جدول واقعی لیگ این است که پاس با 19 امتیاز بالاتر از شاهین قرار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
behdashti 1388/09/22 ساعت 00:16 http://www.eramkala.com

سلام دوست عزیز ،امیدوارم حالت خوب باشه ممنون از مطالب خوبت ،راستی اگر تونستی قالب وبلاگتو عوض کن تا زیاد تکراری نباشه به منم سر بزن خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد