به سمت وزیر آموزش و پرورش خوشحالی کردم

پیمبری: کاظمی به همدان نیامده بود!  

مجتبی پیمبری، سرپرست پاس همدان بعد از به ثمر رسیدن گل برتری تیمش مقابل ابومسلم به سمت فرهاد کاظمی که روی سکوها نشسته بود اشاره کرده و شروع به شادی کرد.  

پیمبری بعد از بازی در پاسخ خبرنگاران در مورد دلیل شادی کردنش به سمت فرهاد کاظمی دلایلی را گفت که نمی توان آنها را نوشت اما ترجیح داد که در مصاحبه با سایت گل حضور فرهاد کاظمی در ورزشگاه را هم منکر شود! 

پیمبری در این مورد می گوید:« با توجه به شرایطی که تیم ما داشت و این بازی می توانست شرایطمان را در جدول بهبود بخشد و قبل از بازی مقابل پرسپولیس وضعیت تیم را از لحاظ روحی بهتر کند از پیروزی در این بازی بسیار خوشحال شدم و فکر نمی کنم خوشحالی کردن من مساله عجیبی باشد.» 

پیمبری در مورد فرهاد کاظمی ادامه می دهد:« مگر فرهاد کاظمی در استادیوم بود؟ من در اول بازی اصلا ایشان را ندیدم و فکر نمی کنم که به همدان آمده باشند. اگر هم که روی سکوها بوده اند در میان آن همه تماشاگر تشخیص یک نفر کار بسیار سختی است. من به وزیر محترم آموزش و پرورش قول داده بودم که این بازی را می بریم و بعد از گل به سمت ایشان خوشحالی کردم!!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد