حاشیه های دیدار پاس همدان - ابومسلم خراسان

پرش پیمبری و دور افتخار وزیر همدانی! 

حاشیه پاس همدان-ابومسلم خراسانپیروزی تیم پاس در مقابل ابومسلم باعث شد تا این تیم فعلا از وضعیت قرمز جدول رده بندی لیگ برتر خارج شده و در جایگاه پانزدهم قرار گیرد. 

در این مسابقه تشویق های تماشاگران که با هدایت صحیح و شایسته لیدرهای باشگاه پاس انجامید، باعث شد تا شاگردان مدیر روستا در طول 90 دقیقه بتوانند با ارایه بازی مطلوب، سه امتیاز شیرین را به ارمغان آورند.

علی اصغر مدیروستا که این روزها به حاج اصغر کاپلو نزد تماشاگران همدانی مطرح است، برد شیرین تیمش را به دکتر بهروز مرادی استاندار همدان هدیه کرد. 

حرکت بحث برانگیز وریا غفوری به هنگام تعویض و خودداری او از دست دادن با امید ابوالحسنی باعث شد تا مدیر روستا سرمربی تیم پاس صراحتا اعلام کند که در صورت اثبات این حرکت ناشایست، بلیت بازگشت وریا به سنندج را OK می کند. البته وریا غفوری حرکتش را غیر عمد دانسته و مدعی شده که ابوالحسنی را به هنگام تعویض ندیده است! 

حرکت عجیب مجتبی پیمبری سرپرست تیم پاس پس از به ثمر رسیدن گل برتری مقابل ابومسلم باعث حاشیه هایی شده و برخی ادعا کرده اند که او خطاب به فرهاد کاظمی که در سکوی تماشاگران نشسته بود، این حرکات عجیب را نشان داده اما سرپرست پاس مدعی شده که خطاب به حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش و به خاطر قولی که به او مبنی بر پیروزی داده بوده، پس از گل به آسمان پریده است! 

حراست اداره کل تربیت بدنی همدان و ماموران یگان ویژه طبق معمول نظم دهی خوبی را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند. 

حبیب برق زدگان از ماموران حفاظت فیزیکی که مسوولیت جایگاه خبرنگاران را برعهده داشت، ضمن برخورد بسیار مناسب با اصحاب رسانه ، شرایط لازم برای آسایش آنها فراهم ساخته بود. 

حمید رضا حاجی بابایی وزیر همدانی آموزش و پرورش بین نیمه با حضور در زمین مسابقه، دور افتخار زد. 

جلال مرادی ناظر فدراسیون در طول مسابقه بارها با فرهاد کاظمی سرمربی ابومسلم و دست اندرکاران این تیم درگیری لفظی داشت. 

سوشا مکانی به دلیل تحریک تماشاگران برای تشویق های بیشتر، از سوی داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. 

مجید غلام نژاد با دریافت کارت زرد در این مسابقه و به دلیل سه کارت شدن، بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد. 

کانون هواداران قرعه کشی دوچرخه های خود را فقط برای هواداران عضو باشگاه انجام داد. 

حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مسابقه ضمن گفت وگو با رسانه های خبری، از عملکرد سید عبدی افتخاری مدیرکل تربیت بدنی همدان تمجید کرد. 

اداره کل تربیت بدنی و هیات فوتبال استان همدان ضمن پوشش شیشه ای جایگاه خبرنگاران، شرایط در امان ماندن آنها از هوای سرد همدان را فراهم کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد