نتیجه گرایی بهتر از بازی زیباست

خروج پاس از منطقه بحرانی با گلزنی قباخلو

مقداد قباخلو

علی ثقفی

پاس همدان 1ابومسلم صفر

ورزشگاه: شهدای قدس همدان

تماشاگر: حدود 4 هزار نفر

داور: جمشید دانش مهر

کمک داوران: آرمان اسعدی و حسین طالقانی  

پاس همدان: سوشا مکانی، پویا سیف پناهی، مجید حیدری(85- آرتوریادگاریان)، مجید غلام نژاد، وریا غفوری(75- وریا غفوری)، یدالله اکبری، روزبه شاه علی دوست، هادی اصغری، هادی رمضانی( 70- هادی بلوری)، همت عابدی نژاد، مقداد قباخلو

سرمربی: علی اصغر مدیر روستا

اخطار: سوشا مکانی(90) و مجید غلام نژاد(94)

گل: مقدادقباخلو (87)

شرح گل:

1- 0(پاس): هادی بلوری توپ را به روی دروازه ارسال کرد که مقداد قباخلو پس از عبور از مدافع مستقیم با پای چپ توپ را تبدیل به گل کرد.

ابومسلم: مجید غلامی، داود سید عباسی، مجتبی سرآسیابی، میثم حاجیان(75-امجد شکوه مقام)، پژمان جمشیدی، رضا ناصحی، علی حقدوست، سعید خانی، محمد رضا خرسندنیا، مصطفی شهرکی(46-محمد نجف زاده(86-فرشاد بهادرانی))

سرمربی: فرهاد کاظمی

مقداد قباخلواخطار: داوودسیدعباسی(33) و میثم حاجیان (82)

اخراج: داوود سید عباسی (44)

بهترین بازیکن: مقداد قباخلو با به ثمر رساندن گل سرنوشت سازی که پاس را از جمع سه تیم انتهای جدول خارج کرد ، موثرترین بازیکن زمین بود.

دقایق کلیدی

36: پاس با سینه هادی اصغری برای قباخلو که ضربه مقداد با فاصله کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

53: پاس سعید خانی درون محوطه جریمه به محمدرضا خرسندنیا رسید که وی در یک موقعیت تک به تک توپ را از درون محوطه جریمه روانه اوت کرد.

55: حرکت وریا غفوری و پاس عمقی او برای هادی اصغری که وی پس از عبور از مجید غلامی توپ را روانه دروازه ابومسلم کرد اما داوراین صحنه را آفساید تشخیص داد و گل را نپذیرفت.

80: ضربه یدالله اکبری از پشت محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه روانه اوت شد.

نمای کلی

در شروع نیمه اول به سبب سردی هوا و لغزندگی زمین بازی درگیرانه، پر تنش و پر سوتی را شاهد بودیم اما اخراج داوود سیدعباسی در دقایق پایانی نیمه اول که منجر به ده نفره شدن ابومسلم شد باعث بالا رفتن فشار حملات پاس در نیمه دوم شد.

هرچند حملات پاس دامنه و زهر لازم را نداشت اما هوشیاری مقداد قباخلو و گل سه امتیازی وی تیم پاس را به یک پیروزی خوب رساند تا سبزپوشان با این برد به روزهای آتی امیدوارتر شدند.

پاس با برد در این بازی حساس و پرتنش، علاوه بر کسب چهارمین برد فصل، از جمع پائین جدولی ها جدا شد و با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت؛ شکست تیم راه آهن در برابر ملوان با نتیجه 2 بر یک موجب شد که این تیم همچنان 18 امتیازی باقی مانده و با تفاضل گل 2- در رده پائینتر از پاس 18 امتیازی که با این برد تفاضل گلش را به 7- ارتقا بخشید قرار گرفت.

اگرچه در این مسابقه، بازی زیبایی از تیم پاس همدان شاهد نبودیم اما این تیم توانست سه امتیاز دیدار را بدست آورده و تماشاگران را راضی روانه منازل کند.

پاس با این نتیجه و به لطف تفاضل گل، در پایان هفته نوزدهم از جمع 3 تیم انتهایی جدول خارج شد اما دیدار هفته آینده برابر پرسپولیس کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

رقیبان پاس برای فرار از سقوط نیز همچنان در تعقیب این تیم باقی خواهند ماند. فولاد با تساوی که در برابر پیکان بدست آورد 15 امتیازی شد و ابومسلم با شکست در برابر پاس، همچنان با 14 امتیاز در انتهای جدل باقی ماند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد