اصغری: برای کاظمی گل طبیعی و گل فوتبالی می‌برم

پاس همدان پس از کسب دو تساوی متوالی (2-2) جمعه میزبان تیم ابومسلم مشهد است و تقابل هادی اصغری مهاجم پاسی‌ها با فرهاد کاظمی مربی سابقش در این بازی دیدنی است.  

زمانی که اصغری عضو تیم سپاهان بود و فرهاد کاظمی سرمربی این تیم شد، آقای گل لیگ هشتم به نیمکت منتقل شد و این مسئله باعث شد هادی اصغری قید سپاهان را بزند و به پاس همدان برود. اصغری برای بازی با ابومسلم مشهد انگیزه بالایی دارد که بیشتر آن به خاطر حضور کاظمی در این تیم است.

او در این رابطه به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «نمی‌خواهم چیزی را به کسی ثابت کنم اما خیلی دوست دارم به تیم ابومسلم گل بزنم. زمانی که من در سپاهان بودم آقای کاظمی به خاطر آمدن رسول خطیبی به این تیم مرا نیمکت‌نشین کرد.» 

شاگرد سابق کاظمی می‌خواهد برای استادش گل ببرد هر چند گل‌هایش کمی متفاوت است: «من ازکاظمی دلخوری ندارم و حتی برایش گل می‌برم البته هم گل طبیعی و هم گل فوتبالی!»  

مهاجم پاس بر پیروزی تیمش در بازی با ابومسلم امیدوار است و می‌گوید: «ما دو بازی را با تساوی عوض کردیم و به جای 6 امتیاز شیرین فقط 2 امتیاز گرفتیم. در این بازی خانگی دیگر اجازه نمی‌دهیم حریف امتیاز بگیرد. تیم ما نشان داده متحول شده و در بازی با ابومسلم که تیمی دگرگون شده است 3 امتیاز را می‌گیرد تا از انتهای جدول بالا بیاییم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد