مدیرروستا: از نحوه داوری‌ها در مورد استیل‌آذین تعجب می‌کنم

علی‌اصغر مدیرروستا سرمربی پاس همدان معتقد است که تیمش در بازی با استیل‌آذین مستحق کسب 3 امتیاز بود ولی اشتباهات داوری مانع از آن شد که پاسی‌ها 3 امتیاز این مسابقه را بگیرند.   

مدیرروستا که از قضاوت داور این مسابقه عصبانی است، می‌گوید: تیم ما مستحق برد بود و اگر داور اشتباه نمی‌کرد خیلی راحت 3 امتیاز را می‌گرفتیم. به نظر من خطای میرقربانی به هیچ عنوان اخراج نداشت، هرچند او با شدت خاصی به سمت بازیکن حریف رفت ولی قصد زدن توپ را داشت و این حرکت حداکثر می‌توانست یک کارت زرد به همراه داشته باشد. در ضمن یک پنالتی هم به سود ما گرفته نشد و داور خطای بازیکن استیل‌آذین را از درون محوطه جریمه به بیرون آورد.  

سرمربی پاس همدان ادامه داد: در دقایق پایانی هم شوت غلام‌نژاد به بازیکن حریف برخورد کرد و راهی کرنر شد ولی داور در یک تصمیم عجیب اعلام کرد که توپ به اوت رفته است. واقعا از نحوه داوری‌ها در مورد تیم استیل‌آذین تعجب می‌کنم و بهتر است بببینید که چند بار استیل‌آذین مقابل حریفان خود با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاده ولی در نهایت بازی را با تساوی به پایان رسانده است. من در این مورد حرف‌هایم را زدم و دیگران می‌توانند به خوبی قضاوت کنند. 

مدیرروستا از عملکرد شاگردانش راضی است. او می‌گوید: فکر می‌کنم بازیکنانم تا حدود زیادی دستورات تاکتیکی را اجرا کرده‌اند. البته بعضی از آنها در حد انتظار نبودند و این دلیل داشت چون ما مقابل تراکتورسازی یک بازی پرفشار را انجام دادیم و بازیکنان بیشتر از حق خود زحمت کشیدند. 

مدیرروستا در پاسخ به این سئوال که آیا خطر سقوط پاس راتهدید می‌کند، می‌گوید: من آمده‌ام که پاس از این وضعیت خارج شود. خوشبختانه روند صعودی داشته‌ایم و با 2 برد پیاپی همه چیز درست می‌شود. مطمئن باشید ما سقوط نخواهیم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
م. ش 1388/09/14 ساعت 11:33 http://00004.blogfa.com/

ای بابا امگار کسی دوست نداره این مملکت مشکل داوریش حل بشه.
نه آموزشی نه فرآیندی و نه بازآموزی و بروزرسانی علم داوری.
ای بابا که هرگز این شکلی حتی فوتبالهای زیبایی هم نخواهیم داشت.
خطای داور یعنی استقامت حسرت در مقابل حرفه فوتبال و نهایتش افسوس بازیکن. افسوس بازیکن منجر به ضعف در بازی میشهُ‌ضعف بازیکن یعنی مرگ تیم و تداوم مرگ تیم لاجرم فوتبال یک کشور رو به تباهی میکشونه.
تباهی در فوتبال یعنی فساد در باشگاه و فدراسیون و داغ بازار نود و عشق عادل فردوسی پور.

از همراهی ونظر لطفت ممنونم به امید روز بلوغ خبرنگاران در همدان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد