ملاحی: داوری دیدار با استیل‌آذین مشکوک بود

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: نمی‌خواهم قصاص قبل از جنایت کنم، اما داوری دیدار با استیل آذین مشکوک بود.   

کریم ملاحی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استیل آذین عنوان کرد: بازی خوبی بود و در نیمه اول با 2 گل از حریف خود پیش افتادیم، اما داور با قضاوت خود نتیجه بازی را 2 بر 2 مساوی کرد.  

وی درباره قضاوت داور در این مسابقه گفت: دوست ندارم درباره مسائل داوری در این مسابقه صحبت کنم، اما داوری در دیدار امروز بودار بود. متأسفم که این حرف را می‌زنم، اما داور با قضاوت اشتباه خود زحمات بازیکنان ما را از بین برد. 

ملاحی ادامه داد: روند روبه‌رشدی را دنبال می‌کنیم و باید به جایگاه واقعی خودمان برسیم. در نیم فصل دوم بازی‌ها حساس می‌شود و این موضوع باید بیشتر مورد توجه کمیته داوران قرار گیرد. عنایت باید روی داوران نظارت بیشتری داشته باشد و از کارهای غیرطبیعی آنها جلوگیری کند.   

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان تصریح کرد: نمی‌خواهم قصاص قبل از جنایت کنم، اما اتفاقات در زمین مسابقه را بودار دیدم. باید مواظب فوتبال ایران باشیم. 

صحنه‌های مشکوک زیادی در این مسابقه دیدیدم، اما کارشناسان باید در مورد این صحنه‌ها نظر بدهند.   

ملاحی درباره توهین هواداران پاس همدان به هدایتی گفت: این کار را تأیید نمی‌کنم و اصلأ کار خوبی نبود. در آینده جلوی این گونه مسائل را خواهیم گرفت. با صابر میرقربانی هم به خاطر اخراج بدون دلیلش برخورد می‌کنیم، چون اخراج او به پاس ضربه زد و باعث شد پیروزی را با مساوی عوض کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد