استیل آذین از شکست در برابر پاس گریخت

هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تیم‌های استیل آذین تهران و پاس همدان آغاز شد.

این دیدار پربرخورد که طی آن 9 بازیکن از داور کارت زرد و قرمز دریافت کردند، در پایان با تساوی 2 بر2 به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

تیم پاس که برای رهایی از انتهای جدول به امتیازات این دیدار خارج از خانه نیاز مبرم داشت، خیلی زود در دقیقه 4 توسط هادی اصغری به گل برتری رسید. این مهاجم گلزن روی پاس صابر میرقربانی دروازه استیل آذین را گشود و تیمش را پیش انداخت.

در ادامه تیم استیل آذین برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی داشت اما این پاسی‌ها بودند که بازهم به گل رسیدند. در دقیقه 37 "لک چیرا"، مدافع تیم فوتبال استیل آذین روی صابر میرقربانی مرتکب خطای پنالتی شد و زمینه به ثمر رسیدن گل دوم پاس را فراهم آورد. ضربه پنالتی را مجید غلام نژاد در دقیقه 37 به گل دوم همدانی‌ها مبدل ساخت. 

نیمه اول، نیمه تیم پاس بود که با برتری 2 برصفر این تیم به اتمام رسید اما نیمه دوم را می توان نیمه استیل آذین خواند که شکست 45 دقیقه اول را به زحمت جبران کرد. استیل آذین که با ورود افشین چاووشی جانی تازه گرفته بود، در دقیقه 53 به گل نخست رسید. پس از آنکه "ساشا کلونیجا" روی محمد غلامی مرتکب خطای پنالتی شد، علی کریمی توانست نخستین گل استیل آذین در این بازی و یازدهمین گل خود در فصل جاری را به ثمر رسانده و اختلاف دو تیم را به یک گل برساند.

استیل آذین برای زدن گل تساوی بی محابا به دروازه تیم پاس حمله می برد اما به گل نمی رسید تا اینکه در دقیقه 73 صابر میرقربانی با تکلی خشن در زمین استیل آذین لک چیرا را سرنگون کرد و داور او را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد.

پس از اخراج میرقربانی استیل آذین یکپارچه حمله شد و آنقدر به دروازه تیم پاس هجوم برد تا اینکه در دقیقه 89 روی کرنر ارسالی علی آذری از جناح چپ، لک چیرا دروازه تیم میهمان را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.   

رحیم مهرپیشه قضاوت دیدار استیل آذین - پاس همدان را برعهده داشت. او در این بازی به محمد اسماعیل نظری، حسین کعبی و لک چیرا از تیم استیل آذین و هادی رمضانی، ساشا کلونیجا، روزبه شاه علی دوست، مجید حیدری و اسلامی از تیم پاس همدان کارت زرد نشان داد.

  

شناسنامه بازی 

زمان : پنج شنبه 12/9/88 ساعت 14

مکان : ورزشگاه تختی تهران

داور : رحیم مهر پیشه  کمک ها :

بازیکنان تیم استیل آذین : نشاط جو ، حسین کعبی ، علی اشوری زاد ( تعویض با نیکبخت واحدی در دقیقه 76 )، کاظم برجلو ( تعویض با رضا چاووشی در ابتدای نیمه دوم ،(محمد اسمائیل نظری ( تعویض با کاویانپور در دقیقه 60 ) ، محمدی ، علی کریمی ، علی آذری ، محمد غلامی ، مهدوی و لگ چیرا

سرمربی : حمید استیلی

بازیکنان تیم پاس همدان : سید مهدی اسلامی ، ساشا کلونیجا ، وریا غفوری ، مجید حیدری ، مجید غلام نژاد ، پویا سیف پناهی ، یدالله اکبری ( تعویض با سعید بیات در دقیقه 69 ) ، هادی رمضانی ، روزبه شاه علی دوست ( تعویض با همت عابدی نژاد در دقیقه 94 )، صابر میر قربانی و هادی اصغری ( تعویض با مقداد قباخلو در دقیقه78)

سرمربی : علی اصغر مدیر روستا

گل ها : هادی اصغری دقیقه 3 ، مجید غلام نژاد ( از روی نقطه پنالتی ) دقیقه 37 ، علی کریمی ( از روی نقطه پنالتی در دقیقه 52 و لگ چیرا در دقیقه  88

کارت زرد : هادی رمضانی دقیقه 34 ، مهدوی دقیقه 53 ، حسین کعبی دقیقه 69 ، مهدی اسلامی دقیقه 88 و لگ چیرا دقیقه 94

کارت قرمز : صابر میرقربانی که بدلیل خطای خطرناک روی بازیکن تیم استیل آذین بطور مستقیم از داور کارت قرمز گرفت.

دقایق کلیدی

- 3 هادی اصغری با یک شوت محکم و زمینی دروازه نشاط جو را بازی کرد

- 18 سیف پناهی در موقعیت حمله به سمت دروازه استیل آذین با خطا متوقف شد و داور بازیکن خاطی را جریمه شخصی نکرد و تنها یک ضربه ازاد برای پاسی ها اعلام کرد که ضربه مذکور منجر به موقعیت گلزنی مناسب برای پاسی ها نشد .

- 25 تیم پاس بدلیل خاطی قرمز پوشان صاحب ضربه ایستگاهی شد که آن ضربه توسط اکبری مستقیم به قصد چهار چوب استیل آذین زده شد اما دروازه بان استیل آذین ضربه اکبری را مهار کرد .

- 29 خطای اکبری بر روی کریمی منجر به یک ضربه خطا برای استیل آذین شد و در ادامه ارسال استیل آذینی ها بر روی دروازه پاس بدون استفاده بازیکنان از بالای دروازه به بیرون رفت .

-  32 یدالله اکبری ضربه محکمی از پشت محوطه جریمه استیل آذین به توپ زد که شوت وی با اختلاف بسیار کم از کناردروازه نشاط جو به بیرون رفت .

- 33 کریمی که با چند دربل به محوطه جریمه پاس داخل شده بود ، با یک پاس رو به عقب مهدوی را صاحب موقعیت مناسب گلزنی کرد اما شوت محکم او از بالای دروازه پاس به بیرون رفت .

- 36 خطای لگ چیرا بر روی صابر میر قربانی در داخل محوطه جریمه استیل آذین منجر به اعلام پنالتی به سود پاس شد .

-  49 با سانتر یاران استیل اذین بر روی دروازه پاس چاووشی ضربه سر حساب شده ای به قصد گل به توپ زد که اسلامی در دو مرحله این توپ را مهار کرد .

- 51 تکل کلونیجا بر روی مهاجم تیم استیل آذین در داخل محوطه جریمه پاس ، منجر به اعلام پنالتی به سود استیل آذین شد .

- 54 نظری از میانه های زمین ضربه محکمی به قصد چهارچوب حریف به توپ زد که واکنش خوب اسلامی باعث مهار این توپ شد .

- 66 پاس خوب اصغری برای رمضانی موقعیت گلزنی مناسبی برای هافبک چپ پای پاس ایجاد کرد اما ضربه پای چپ هادی رمضانی در چهار چوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت. 

 - 67 خطای شاه علی دوست بر روی مهدوی یک ضربه خطا چسبیده به محوطه جریمه پاس ، نصیب استیل آذین کرد که این ضربه توسط علی کریمی مستقیم به قصد چهار چوب زده شد اما کم دقت بود و از کنار دروازه اسلامی به بیرون رفت .

- 87 ارسال علی کریمی برای استفاده مهاجمان تیم استیل آذین بدون استفاده یاران قرمز پوش، با خروج خوب دروازه بان پاس مهار شد .

87 استیل آذین صاحب ضربه کرنر شد که این ضربه با ارسال مهدوی و ضربه لگ چیرا تبدیل به گل دوم استیل اذین و تساوی بازی شد .

- 90 لگ چیرا شوت محکمی زد که توسط مهدی اسلامی مهار شد .

-  93 ضد حمله پاس توسط شاه علی دوست تبدیل به موقعیت مناسب گلزنی برای غلام نژاد شد که ضربه جاندار و خطرناک مجید غلام نژاد با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه نشاط جو به بیرون رفت .

- 94 با ارسال غفوری بر روی دروازه استیل آذین مجید حیدری ضربه سر محکم و حساب شده ای به توپ زد که این توپ هم در آخرین ثانیه های بازی تبدیل به گل برتری پاس نشد و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد