غفوری: می خواهم خودم را به تیم ملی نزدیک تر کنم

وریا غفوری را هم باید یکی از بازیکنان تاثیر گذار و خوب تیم پاس همدان در رویاروئی این تیم تراکتور سازی دانست؛ مدافعی که با زدن یک گل حساس و زیبا بازی خوب خود را در این میدان تکمیل کرد.  

زننده گل اول تیم پاس در مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: ما واقعا برای کسب پیروزی به تبریز رفته بودیم و اجازه بدهید که در ابتدای کار عذر خواهی خود را از هواداران پاس برای از دست رفتن این پیروزی و عوش شدن آن با تساوی در آخرین دقیقه بازی ابراز بدارم. اما همانطور که دیدید پاس بازی های خوب خود را که در اواخر نیم فصل اول انجام می داد در تبریز نیز ادامه داد. مطمئن باشید که ما دیگر به راحتی بباز نیستیم و به دنبال کسب امتیازات لازم در نیم فصل دوم هستیم.

وی در خصوص گل زنی خود گفت: خوشحالم که در این بازی توانستم با زدن گل هرچه بیشتر برای تیم خودم مفید باشم. من شنیدم که در زمره بازیکنان مورد نظر تیم ملی هستم و همین موضوع انگیزه مرا دو چندان کرده. اصلا دوست ندارم در صورت اعلام لیست بعدی تیم ملی باز هم شاهد جای خالی خودم باشم. لذا سعی می کنم بازی به بازی برای پاس بهتر باشم تا هم به تیم خودم کمک کرده باشم و هم مربیان تیم ملی را برای دعوت کردنم به این تیم مجاب نمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد