غلام نژاد: ده بار دیگر هم پنالتی تکرار می شد، گل می زدم

یکی از اتفاقات عجیب داوری که در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر روی داد، سه بار دستور تکرار یک ضربه پنالتی توسط علیرضا فغانی داور دیدار تیم های پاس و تراکتور سازی در تبریز بود و نکته جالب اینجا بود که مجید غلام نژاد هافبک ملی پوش پاس هر سه بار این ضربه تکراری را وارد دروازه تراکتورسازان کرد

مجید غلام نژاد در این باره گفت: بازی نسبتا خوبی را در برابر تراکتورسازی انجام دادیم و واقعا ما در این بازی شایسته کسب پیروزی بودیم.  

غلام نژاد افزود: در این دیدار تنها روی دادن یک حادثه بود که پاس را از پیروزی دور ساخت و ناچار شدیم در خانه حریف پر قدرت خود تن به تساوی دهیم. وگرنه یک پیروزی بسیار با ارزش را خارج از خانه به دست آورده بودیم. 

ملی پوش تیم پاس افزود: خوشبختانه تیم پاس به مرحله ای رسیده که می توان گفت شخصیت کسب پیروزی در این تیم زیاد شده و حالا این تیم تشنه پیروزیست و حس پیروزی طلبی در تک تک بازیکنان این تیم موج می زند. بازی با تراکتورسازی نشان داد که نام و موقعیت حریف برای ما مهم نیست.  

وی ادامه داد: این روزها بازی کردن با تراکتور سازی در تبریز از همه بازی های دیگر سخت تر است. اما ما این بازی سخت را خوب انجام دادیم و جریان بازی را به نفع خودمان کنترل کردیم. این ها همه نشانه های خوبیست که می توان ما را به ادامه کار در نیم فصل دوم امیدوار دانست. 

هافبک توانمند و ملی پوش تیم پاس افزود: از هفته های آخر نیم فصل اول تیم پاس روند خوب صعودی را به خود گرفت و نتایج درخور توجهی نیز کسب کرد. خوشبختانه بازی با تراکتور سازی نشان داد که این روند حفظ شده و ما بازی های باقیمانده خود را امیدوارانه انجام می دهیم. خوشبختانه یک نیم فصل بکر  و دست نخورده برای ما باقی مانده که می توان با بهره گیری خوب از فرصت های موجود تیم را به سمت مکان های بالائی جدول سوق داد.

غلام نژاد در خصوص ضربه پنالتی که تبدیل به گل کرد گفت: تعجب می کنم چرا داور باید این ضربه را سه بار تکرار کند. ولی آنقدر اعتماد به نفس داشتم که هرچند بار دیگر هم تکرار می کرد باز هم آن پنالتی را گل می کردم. در شرایط خیلی خوب روحی و روانی پشت این ضربه ایستاده بودم و شرایط را برای گل کردن توپ داشتم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد