توضیح گزارشگر تبریزی در خصوص نحوه گزارشگری خود؛

ساعی‌اقدم: همت و غیرت مردم همدان را دوست دارم   
 
علی ثقفی 
 
خبرگزاری فارس:مجتبی ساعی اقدم گزارشگر جوان تبریزی در خصوص گزارش اخیر خود در بازی تراکتورسازی و پاس گفت: همت و غیرت مردم همدان را دوست دارم و به هیچ وجه قصد توهین به آنها را نداشتم.   
 
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به دنبال انعکاس خبر روز گذشته فارس در خصوص نحوه گزارش بازی تراکتورسازی و پاس با عنوان "توهین گزارشگر تلویزیون تبریز به همدانی‌ها"، گزارشگر این بازی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به هیچ وجه قصد توهین به همدانی‌ها را نداشته و تنها به تشریح حالت طبیعی بازیکنان فوتبال به هنگام نگرانی پرداخته‌ام.

مجتبی ساعی اقدم افزود: من مردم همدان و همت و غیرت به بلندای الوندشان را به اندازه سربلندی سهند دوست دارم و در به کار بردن کلمه "رنگ پریده " اصلاً قصد توهین نداشتم.  

وی تصریح کرد: منظورم از این اصطلاح تنها تشریح حالت طبیعی بازیکنان پاس به خاطر پنالتی زود هنگام بود.  

ساعی اضافه کرد: بروز حالت‌های مختلف رفتاری از عکس‌العمل‌های غیر ارادی هر شخص در وضعیت نگرانی به حساب می‌آید و مختص بازیکنان تیمی خاص نیست و اشاره‌ام به این موضوع در یک گزارش زنده به قصد توهین نبوده است.  

وی خاطرنشان کرد: همه ما ایرانی هستیم و دغدغه اصلی ما باید سرافرازی این مرز و بوم باشد، با این حال می‌پذیرم که نباید برای توصیف رفتارها هر کلامی را به کار برد که ناشی از هیجان‌ بازی و کم‌تجربگی بنده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
نوروزی 1388/09/08 ساعت 10:40

قابل توجه گزارشگر سیمای همدان که بیشتربه نفع تیم حریف گزارش می کند

[ بدون نام ] 1388/09/08 ساعت 12:24

یاشاسین آزرایجان/هم تبرز هم همدان/ ما تبریزیها همدان را و مردمش را دوست داریم و از خودمان میدانیم /همدان روزگاری پایتخت قوم ماد بوده است پس زنده باد آزربایجان و همدان آزربایجان

علی 1388/09/08 ساعت 12:51

من همدانی هستم ولی تراکتور را اندازه پاس دوست دارم چون آنها نماد ترکها هستند

علی 1388/09/08 ساعت 13:06

تراختور و پاس فرقی ندارن پس توهینی هم نبوده

یاشار از تبریز 1388/09/09 ساعت 17:05

من عاشق همدان و تمام شهرهای ترکنشین هستم . یاشاسین ابوعلی سینا یاشاسین شهریار .یاشاسین قارداشلار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد