میرقربانی : توپ جمع کن تبریزی سوت زد،من گول خوردم!

میرقربانی که انگیزه های زیادی برای دیداربا ترکتور داشت در مورد این بازی می گوید:« بازی خیلی خوب و زیبایی بود و اگر یک دقیقه دیگر دوام می آوردیم اولین سه امتیاز خارج از خانه مان را کسب کرده بودیم اما گل دقیقه پایانی تراکتورسازی آب سردی بود که روی سرمان ریخته شد و خستگی در تنمان ماند.»

وی در مورد پنالتی ای که گرفت و توسط علیرضا فغانی سه بار تکرار شد می گوید:« من چندان با قوانین داوری آشنایی ندارم اما مثل اینکه بازیکنان حریف زودتر از زدن ضربه پنالتی به زمین می آمدند و داور هم دستور تکرار ضربه را می داد. خداراشکر که مجید غلام نژاد هر سه بار پنالتی را گل کرد و دستش درد نکند! »

 میرقربانی که وعده داد بود مقابل تراکتورسازی گل بزند دلیل این خلف وعده اش را توپ جمع کن تبریزی می داند:« من خیلی تلاش کردم تا گل بزنم اما متاسفانه نشد. در یک صحنه هم که با دروازه بان حریف تک به تک بودم یکی از توپ جمع کن های تبریزی سوت زد و من فکر کردم که داور آفسایداعلام کرده و به همین دلیل ایستادم. بعد از اینکه فهمیدم داور سوت نزده بود بسیار اعصابم خورد شده بود اما کاری از دستم برنمی آمد.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد