در دقایق پایانی؛ تراکتور شکست را با تساوی عوض کرد

پاس همچنان نا کام در بازیهای خارج از خانه  

تراکتورسازی تبریز-پاس همدانتراکتورسازی تبریز 2 -- پاس همدان 2

زمان : جمعه 6/9/88 رأس ساعت 14

مکان : ورزشگاه یادگار امام تبریز

تماشاگر : 65 هزار نفر

داور : علیرضا فغانی

اخطار : یدالله اکبری ، پویا سیف پناهی ، مجید غلام نژاد، مجید حیدری (پاس)

گلها: مسعود ابراهیم زاده (26)، محمد ابراهیمی (88) برای تراکتورسازی و وریا غفوری (18)و مجید غلام نژاد(28)برای پاس  

تراکتورسازی:مهدی ثابتی ،محمد نصرتی ، علی میرشفیعیان ، مصطفی اکرامی ، مجتبی ترشیز ، مهدی کیانی ، لئوناردو پیمنتا ، مهرداد پولادی (65 علی جلیلی)، دنی اولروم (75 امیر امینی فر)، محمد ابراهیمی ، مسعود ابراهیم زاده (82 فرهاد خیرخواه )

پاس:سوشا مکانی ، امید خورج ، مجید حیدری ، پویا سیف پناهی ، مجید غلام نژاد ، وریا غفوری(65 سعید بیات)، روزبه شاه علیدوست ، یدالله اکبری ، اویس کردجهان (80همت عابدی نژآد) ، صابر میرقربانی ، هادی اصغری (72 امید ابوالحسنی)

شرح گلها:

1-0(پاس): غفوری ازاشتباه مدافعان تراکتور در سمت راست استفاده کرد و توپ را از زاویه چپ با شوتی محکم وارد دروازه تراکتور کرد.

1-1(تراکتور):ابراهیم زاده از پشت محوطه جریمه با شوت از راه دور بازی را به تساوی کشاند.

2-1(پاس): خطای پنالتی مهدی کیانی توسط غلام نژاد به گل تبدیل شد. این ضربه سه بار تکرار شد که در هر سه بار توپ به گل رسید.

2-2(تراکتور): پاس اکرامی به ابراهیمی رسید و او با دریبل مدافعین حریف ورزشگاه را منفجر کرد.

بهترین بازیکن : سوشا مکانی دروازه بان پاس بارها دروازه تیمش را نجات دادو سهم زیادی در این نتیجه داشت.

اتفاق ویژه :مهرداد پولادی در دقیقه 3 یک پنالتی را به آسمان زد تا شروع توفانی تراکتور به مشکل بخورد.

دقایق کلیدی :

3- مهاجم تراکتور سازی تبریز در موقعیت تک به تک با دروازه بان پاس قرار گرفت که خروج سوشا مکانی مهاجم تراکتور را با خطا متوقف کرد و منجر به اعلام یک ضربه پنالتی برای تیم تراکتور شد . ضربه پنالتی توسط مهرداد پولادی زده شد که از بالای دروازه به بیرون رفت .

6- ارسال خطرناک تراکتوریها از سمت چپ بر روی دروازه پاس منجر به یک موقعیت مناسب گلزنی برای مهاجمان تراکتور شد که این موقعیت با حرکت هوشیارانه امید خورج تبدیل به کرنر شد و در ادامه کرنر هم توسط مدافعان پاس برگشت داده شد .

14- بدلیل خطای هادی اصغری بر روی یکی از بازیکنان حریف ،تیم تراکتور چسبیده به محوطه جریمه پاس (از سمت راست )صاحب ضربه ایستگاهی شد که مدافعان پاس این موقعیت را هم از حریفشان گرفتند .

18- تیم پاس با ارسال کرد جهان برای مهاجمان تیمش صاحب موقعیت گلزنی شد اما میر قربانی و اصغری در موقعیت آفساید بودند و با بالا رفتن پرچم کمک داور نتوانستند از این موقعیت استفاده نمایند .

21- وریا غفوری با یک ضربه زمینی و حساب شده دروازه تیم تراکتور را باز کرد .

24- تراکتوری ها توسط حرکت عرفان اولوروم صاحب موقعیت گلزنی شدند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و اولوروم را متوقف کرد.

26- مسعود ابراهیم زاده با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه ، دروازه سوشا مکانی را باز کرد .

33- خطایی که مدافعان تراکتور در داخل محوطه جریمه خود ، بر روی صابر میرقربانی انجام دادند ، منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود پاس همدان شد که این ضربه سه بار توسط مجید غلام نژاد به ثمر رسید و هر سه بار به گل نشست اما در دو بار اول داور دستور تکرار پنالتی را داد و بلاخره در دفعه سوم ضربه را پذیرفت .

44- کیانی از تیم تراکتور شوت محکم و دقیقی روانه دروازه دروازه پاس کرد که سوشا مکانی با عکس العمل عالی این شوت را مهار کرد .

59- خطای میرقربانی از تیم پاس بر روی مهرداد پولادی منجر به اعلام یک ضربه ایستگاهی برای تیم تراکتور در نزدیکی خط نیمه زمین شد که این ضربه در ادامه توسط پولادی زده شد و سوشا مکانی آن را مهار کرد .

68- پاسی ها در ضد حمله فرصت ایجاد موقعیت گلزنی پیدا کردند که این فرصت با حرکت مشکوک به خطای مدافعان تراکتور در پشت محوطه جریمه آنها، متوقف شد .

70- پاسی ها موقعیت گلزنی بسیار عالی در داخل محوطه جریمه تراکتورایجاد کردند که این توپ در نهایت به ابوالحسنی رسید و ابوالحسنی هم نتوانست در مصاف با نصرتی از این موقعیت مناسب استفاده کند و در نهایت توپ را از دست داد .

74- شوت محکم کیانی به سمت دروازه پاس با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت .

78- تیم تراکتور صاحب ضربه کرنر از جناح راست زمین شد که این کرنر در شرایطی که نزدیک بود بطور مستقیم وارد دروازه پاس شود ، توسط دروازه بان پاس از روی خط دروازه برگشت داده شد .

80- فرهاد خیر خواه از داخل محوطه جریمه پاس توپی را به سمت دروازه حریف ارسال کرد که مکانی این توپ ارسالی خطرناک را بخوبی مهار کرد .

83- مجید غلام نژاد حرکت رو به جلوی بازیکنان تراکتور را  با خطا بر روی ابراهیمی متوقف کرد و در ادامه این ضربه ایتگاهی که چسبیده به محوطه جریمه پاس نصیب تراکتور شده بود ، توسط نصرتی زده و شد و از کنار دروازه به بیرون رفت .

84- سوشا مکانی در تک به تک تقریبی با فرهاد خیر خواه بخوبی توپ را دفع کرد .

91- محمد حسن ابراهیمی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه پاس ضربه محکمی به توپ زد که ضربه فنی وی علی رغم تلاش مکانی برای دفع توپ ، به گل نشست .

95- امید ابوالحسنی در موقعیت تک به تک با ثابتی قرار گرفت و در نهایت ضربه خود را به توپ زد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد