با دست پر از تبریز برمی گردیم

غفوری : نمی دانم چرا به تیم ملی دعوت نشدم  

دفاع راست تیم فوتبال پاس گفت : پیش از اعلام لیست جدید تیم ملی تماسهایی از جانب مسئولین با من گرفته شد و من مدارکم را برای آنان ارسال کردم اما نمی دانم چرا برخلاف شواهد نامم در لیست نبود .

وریا غفوری بدون شک یکی از فعال ترین و پر کارترین بازیکنان پاس در نیم فصلی که گذشت بود او علاوه بر تأثیر بسزا در ترکیب تیم خود،  نشان داد می تواند گزینه مناسبی برای ملی پوش شدن باشد و در بازیهای ملی هم خوش بدرخشد اما نام این جوان خوش آتیه در لیست دیده نشد .  

وریا غفوری در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی گفت : نمی دانم چرا دعوت نشدم قبل از اعلام لیست تیم ملی تماس هایی از طرف مسئولین مربوط با من گرفته شد و من هم مدارکم را برای آنها ارسال کردم در واقع فکر می کردم جزء ملی پوشان هستم اما نمی دانم چرا دعوت نشدم. 

وی ادامه داد : با توجه به حضور دو ملی پوش در پست دفاع راست و در واقع کمبود بازیکن در این پست ، می توانستم مهره خوبی برای قطبی باشم . با این حال از تلاشم نمی کاهم و کاری می کنم دفعه دیگر صد در صد ملی پوش شوم.  

غفوری در خصوص اردوی تیمش در تهران عنوان کرد : اردو در سطح خیلی خوبی برگزار شد و این مسئله باعث شد فارغ از هر نوع استرس ، در کمال آرامش تمرینات را پیگیری کنیم و ضمن آمادگی روحی ، به لحاظ جسمانی در وضعیت ایده آلی قرار بگیریم.  

وی افزود : با آمادگی خوبی که داریم به استقبال نیم فصل می رویم تا پاس اقعی را به هواداران نشان دهیم.  

مدافع راست پای پاس با اشاره به انگیزه بالای پاس برای کسب امتیاز در مقابل تیم تراکتور سازی ، تأکید کرد : استرسی برای بازی در خانه تراکتور نداریم . گرچه گفته می شود این تیم هواداران پر شوری دارد اما ما فقط برای کسب امتیاز به تبریز می رویم و به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد