میرقربانی: برای گلزنی به تراکتورسازی انگیزه زیادی دارم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان که در ابتدای فصل به دلیل مشکلاتی که با تیم تراکتور سازی داشت از این تیم جدا شد گفت: برای گلزنی به تیم تراکتورسازی انگیزه زیادی دارم و فقط به این دلیل به تبریز می روم که به این تیم گل بزنم.  

سید صابر میرقربانی افزود: بازی هفته هفدهم ما مقابل تراکتورسازی بسیار حساس است و ما فقط برای این به شهر تبریز می رویم که با برد به همدان برگردیم من نیز برای گلزنی در این بازی انگیزه زیادی دارم و برای گلزنی به تبریز می روم.

وی ادامه داد: در این که تراکتورسازی تیم خوبی است هیچ مشکی نیست این تیم بازیکنان خوبی دارد و هواداران این تیم نیز از بهترین های ایران هستند و من به آنها علاقه زیادی دارم و حتی در ابتدای فصل به خاطر هواداران تراکتورسازی این تیم را انتخاب کردم ولی متأسفانه مشکلاتی پیش آمد که نتوانستم برای این تیم بازی کنم. 

میرقربانی درمورد شرایط تیم پاس همدان گفت: همه چیز عالی است و تمرینات خوبی را در این مدت انجام دادیم و آماده شروع مسابقات نیم فصل دوم هستیم این هفته تمرینات ما در همدان پیگیری شد وهم اکنون در شرایط ایده آل بسر می بریم. 

مهاجم فوتبال پاس همدان در پایان تصریح کرد: در شش بازی که تاکنون برای تیم پاس همدان به میدان رفتم توانستم یک گل بزنم و یک پاس گل نیز بدهم البته در بازی هایی که گل نزدم نیز بازی خوبی انجام دادم اما در نیم فصل دوم سعی می کنم حداقل 10 گل برای تیم پاس در مسابقات آتی به ثمر برسانم و سهمی در موفقیت های تیم پاس داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد