وقتی به پاسی ها جواب منفی دادم؛

عمران‌زاده: گفتند تسویه حسابت را از قاضی پرونده ات بگیر   

سایت باشگاه استقلال در گفت و گویی مفصل با حنیف عمران زاده ناگفته های این بازیکن در دوران محرومیت را منتشر کرده است.

از بازگشت به فوتبال چه احساسی داری ؟

وقتی به فوتبال برگشتم خیلی خوشحال شدم و می‌دانستم که بی‌گناه هستم و کاری نکرده‌ام. تمامی این قضایا پشت پرده‌ای بود که برخی از آقایان شیطنت کردند.

از میزان آمادگی‌ات بگو؟

من از اول فصل با استقلال بودم و حتی یک جلسه هم در تمرینات غیبت نکردم و اکنون خدا را شکر می‌کنم که در انتهای نیم‌فصل دوباره در ترکیب استقلال به میدان رفتم..

فکر می‌کنی در بازی‌های برگشت در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیری؟

این دیگر بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. ولی من شخصاً امیدوارم اگر در ترکیب استقلال قرار گرفتم با بازی‌های خوب بتوانم رضایت سرمربی،‌مدیران و به ویژه هواداران استقلال را جلب کنم.

می‌گویند مربیان قصد دارد از وجود تو در خط حمله استفاده کند، نظرت چیست؟

پست من دفاع است، ‌البته سابقه بازی در خط حمله را دارم که فصل پیش هم در اواخر بازی‌های پاس معمولاً به خط حمله فرستاده می‌شدم. البته باید بگویم استقلال به اندازه کافی مهاجم دارد و نیازی به بازی من در خط حمله نیست.

چه صحبتی با هواداران داری؟

به هواداران قول قهرمانی می‌دهم. فقط هواداران باید صبور باشند چرا که تا پایان لیگ راه زیادی مانده است. به هر حال هواداران باید با صبوری از استقلال حمایت کنند.

این قضیه مصاحبه مدیرعامل سابق پاس همدان درباره تو چیست؟ مگر بی‌گناهی‌ات ثابت نشده است؟

راستش هر چه می‌خواهم حرفی نزنم باز می‌بینیم آقایان ساکت نمی شوند و همواره در پی آزار من هستند. به درستی نمی‌دانم این آقایان از جان من چه می‌خواهند. چند وقتی پیش طی تماسی که با آنها داشتم مدعی شدند که باعث محرومیت من  نشده‌اند و من هم باور کردم. بعد امروز که مصاحبه شان را خواندم متوجه شدم که حرف‌هایشان چقدر با هم فرق می‌کند و مطمئن شدم که این آقا باعث محرومیت من شده‌ است. ایشان مدعی شده‌اند که پاس چهار بازیکن منشوری داشته‌ است. به واقع این از ضعف مدیریت این آقا بوده است که این همه بازیکن منشوری داشته‌اند، خیلی دوست دارم آقایانی که این قبیل مصاحبه‌ها را می‌گیرند از حراست سازمان تربیت‌بدنی استان همدان و یا دادگستری همدان استعلام بگیرند که حنیف چند تا پرونده داشته است و اصولاً با حراست سازمان اصلاً مکاتبه‌ای شده است یاخیر، تنها این آقا برای من به واقع برای ضمانت من یک جواز کسب مغازه را به دادگستری ارائه کردند که 10میلیون بیشتر ارزش نداشت، تازه برای همین جواز 10 میلیونی هم برای من شرط و شروط گذاشته بودند که قرادادم را تمدید کنم و متاسفانه به بهانه همین جواز وقتی که قراردادم را با پاس تمدید نکردم، باعث محرومیتم شدند. همین آقایان که مدعی هستند ما حنیف را نمی‌خواستیم! سرمربی تیم و معاون باشگاه در چند نوبت در منزل برادرم با من مذاکره کردند و یک بار هم سرمربی تیم پاس و مدیر روابط‌عمومی باشگاه در اتومبیل آقای منصوریان مذاکره کردند و یک بار خود مدیرعامل بنا به درخواست سرمربی تیم و معاون باشگاه با من مذاکره کردند. وقتی به توافق نرسیدیم و وقتی خطاب به ایشان گفتم برای تسویه حساب کی مراجعه کنم؟ گفتند که "ما به شما برگه نمی‌توانیم بدهیم"! علت را جویا شدم و پاسخ شنیدم که "برو تسویه حسابات را از قاضی پرونده‌ات بگیر!"

اصرار کردم اما گفتند: برو باشگاه تسویه حساب  از قاضی بگیر! به نظر تسویه حساب خواستن یک بازیکن به قاضی دادگستری ربط پیدا می‌کند؟ در مجموع باید بگویم آقایان در حق فوتبال من و پاس همدان و استقلال خیلی ستم کردند. این آقا این همه پیگیر محرومیت من بود اگر پیگیر خودشان بودند و وضعیت پاس بودند اکنون هم وضع پاس خوب بود و هم وضع مدیرعامل آن.

اما گفته شده تو بازارگرمی کردی تا از استقلال بیشتر پول بگیری؟

این حرف کاملا دروغ است. خودشان خیلی خوب می‌دانستند که من با استقلال داخلی بستم و از مبلغ قرارداد هم با خبر بودند و آن شخص که ایشان مدعی شده‌اند اخراج کرده‌اند جناب‌ آقای رمضانی بودند که در چند نوبت تلاش به فسخ قرارداد من با استقلال کردند که موفق نشدند و باید بگویم آقای رمضانی خودشان جدا شدند. پس از این قضایا من یک بار به باشگاه پاس رفتم و خیلی تفاوت می‌دیدم و فکر می‌کنم مدیرعامل جدید پاس و سرمربی این تیم تا حدودی موفق عمل کرده‌اند که قبلا اینگونه نبود. در مجموع فضای باشگاه تغییر یافته و بچه‌ها همه شاد و خوشحال به نظر می‌رسیدند و اکنون تیم درجه سومی به تیم حرفه‌ای و لیگ برتری تبدیل شده است.

در انتها هر صحبت خاص و ناگفته‌ای داری بگو؟

این آقایان با من به گونه‌ای رفتار کردند و من آدم بده داستان شدم. به هر حال دنیا و آخرتی هم در کار هست و من اعتقاد دارم در روزی که دادخواهان داد خواهند و من هم داد خودم را خواهم خواست.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرادی 1388/09/06 ساعت 12:48 http://www.fcpashamedan.ir

بابا این حرفا رو واسه یه نفر بزن که از کارات خبر نداشته باشه درسته کاطم اولیایی در حقت جفا کرد ولی نباید کارای کرده ات رو با بازیکنانی نظیر مقداد قباخلو - اویس کرد جهان و بازیکنان دیگری رو فراموش کنی حنیف جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد