خورج : نیم فصل را بد شروع کردیم اما بخوبی خاتمه دادیم

کاپیتان پاس همدان گفت : گر چه لیگ نهم را خیلی بد شروع کردیم اما خوشبختانه با درایت مدیرعامل و سرمربی با دانش تیم به وضعیت بد تیم سر و سامان دادیم و پرونده نیم فصل را بخوبی بستیم

امید خورج افزود : نیم فصل بدی را پشت سر گذاشتیم چرا که نتایج دلخواهمان را کسب نکردیم اما اینکه توانستیم پایان خوبی برای نیم فصل رقم بزنیم ، تا حدودی رضایت بخش است .

وی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل تراکتور سازی عنوان کرد : اگر این بازی پیش از تعطیلات انجام می شد ، کار ما راحت تر بود اما برگزاری آن پیش از بازیهای نیم فصل دوم کار ما را سخت تر می کند چرا که اولین بازی ما در نیم فصل دوم که مقابل استیل آذین است ، خارج از خانه برگزار می شود و دو بازی خارج از خانه کمی خسته کننده است .

البته تمرینات آماده سازی مناسب ، انگیزه بالای بازیکنان و نیاز ما به کسب امتیاز باعث می شود سختی بازی را به فراموشی سپرده و فقط به امتیاز فکر کنیم .

کاپیتان با اخلاق پاس با اشاره به اردوی خوب و شاداب پاس در تهران تأکید کرد : شرایط جسمانی و روحی که اردوی هشت روزه تهران برای ما بازیکنان ایجاد کرد ، امتیاز مثبتی برای ادامه بازیهای لیگ است . ما با شرایط خوبی به تبریز می رویم و قطعاً با دست پر برمی گردیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد