او به جای این حرف‌ها جواب کارهایی را که کرده بدهد

معینی: صحبت‌های منصوریان مثل عملکردش در پاس است  

رئیس آکادمی فوتبال استقلال گفت: حرف‌های منصوریان همانند کارش در تیم پاس همدان است. 

مسعود معینی درباره صحبت های علیرضا منصوریان مبنی بر انتقاد از وی اظهار داشت: حرف های منصوریان مثل کادرش در تیم پاس می ماند. کار یک چیز است و حرف چیز دیگر.

وی افزود: من با باشگاه استقلال کار می کنم نه با منصوریان. او فعلا بیاید جواب مربیانی را که زیر نظرش کار می کردند را بدهد. من از آنها شنیده ام که می گفتند فقط به فکر خودش بوده و حق و حقوقشان را نگرفته است.  

معینی با بیان اینکه عادت ندارد با آدم ها این طور برخورد کند، ادامه داد: منصوریان که یک دفعه از مقام یک بازیکن به سرمربیگری در تیم پاس دست پیدا کرده نباید این طور برخورد کند. من خودم جز کسانی بودم که به او گفتم سرمربی پاس نشود و اکنون نتیجه این کارش را دید.  

رئیس آکادمی فوتبال استقلال تاکید کرد: او که می گوید از جیب خودش برای آکادمی هزینه کرده به من بگوید مگر من باید برای آکادمی خرج کنم؟ اگر او هم این کار را کرده است اشتباه بوده است. ضمن اینکه چک تمام هزینه هایی که کرده را گرفته است. آقای واعظ به باشگاه استقلال آمد تا به همین مسائل نظم دهد. اکنون هم هیچ عجله ای برای پرداخت پول ها نداریم تا باشگاه صلاح بداند.  

وی با اشاره به اینکه به مسائل گذشته آکادمی کاری ندارد، عنوان کرد: من پاسخگوی فعالیت خودم در این باشگاه هستم. مصاحبه ای که منصوریان انجام داده است، سطحی و برخوردی بچه گانه است. من منصوریان را به عنوان بازیکن ارزنده استقلال که طرفدار هم دارد دوست دارم. این جامعه است که قضاوت می کند او چه کرده و من چه فعالیتی می کنم.  

معینی یادآور شد: مشکلات حقوقی سال گذشته بر عهده رئیس سابق آکادمی فوتبال بود. اکنون هم که مدام از کارهای خود حرف می زند این طور هم نبوده است. روزی که او قصد تحویل دادن این پست را داشت از کارهایی که صورت داده می گفت اما ما که چیزی ندیدیم. گفته های او ثابت نشد. مثلا گفته بود 200 دست لباس آدیداس کامل در باشگاه گذاشته که من جز پیراهن و شورت چیزی ندیدم. می گفت این وسائل را با هزینه شخصی از آلمان آورده است. حرف زدن کار راحتی است اما عمل کردن سخت است.  

گفتنی است منصوریان به عنوان رئیس سابق آکادمی فوتبال استقلال امروز انتقاداتی را علیه معینی مطرح کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد