مصدومیت مهاجم ازبکستانی تیم پاس برطرف شد

مصدومیت شهباز ارکین اف مهاجم سابق تیم ملی ازبکستان و عضو تیم پاس همدان برطرف شد و از امروز دوشنبه همراه با سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد.

شهباز ارکینوف که به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، ‪ ۱۵‬هفته از میادین فوتبال لیگ برتر کشور به دور بود، ازصبح امروز دور جدید تمرین آماده‌سازی خود را آغاز کرد.

ارکینوف پس از بازی مقابل تیم استیل آذین در هفته نخست لیگ برتر کشور مصدوم شد و در این مدت زیر نظر پزشکان به مداوا پرداخت.

به گفته مجتبی پیمبری قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان، با تغییرات در کادر پزشکی پاس و حضور حسین کیانی پزشک سابق تیم صباباتری در این تیم ، شهباز ارکینوف در کمتر از ‪ ۱۰‬روز مورد معالجه کامل قرار گرفت و می‌تواند در تمرین و مسابقات حضور یابد.

وی همچنین افزود: تیم فوتبال پاس فردا سه شنبه یک بازی دوستانه با منتخب شهریار تهران برگزار می‌کند و اردوی آماده‌سازی این تیم که از هفته گذشته در کمپ تیم‌های ملی واقع در تهران آغاز شده، پنج شنبه آینده پایان می یابد.

تیم فوتبال پاس همدان که هم اینک با کسب ‪ ۱۳‬امتیاز دررده شانزدهم لیگ برترکشور قرار دارد، برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم آماده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد