ملاحی: به صعود پاس در نیم فصل دوم امیدوار هستم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: به صعود این تیم در جدول رده بندی نیم فصل دوم لیگ برتر امیدوار هستم.

سردار کریم ملاحی افزود: تیم پاس در نیم فصل اول امتیازهای زیادی از دست داده و با تقویت قوای تیمی به دنبال کسب نتایج مناسب تر در نیم فصل دوم هستیم.

وی اضافه کرد: شرایط نیم فصل اول به حدی بحرانی بود که همواره محکوم به برد بودیم و خوشبختانه در چند بازی اخیر توانستیم به وضعیت بهتری برسیم.

ملاحی بیان داشت: سیاست اصلی هیات مدیره باشگاه، خروج تیم پاس از قعر جدول است و تمامی اعضای تیم اعم از کادر فنی و مربیان درصدد فراهم شدن جایگاه مناسب در جدول لیگ برتر هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان افزود: هم اکنون هماهنگی تاکتیکی لازم تحت تفکرات فنی علی اصغر مدیر روستا سرمربی پاس انجام شده و همه به دنبال ثبت نتایج مطلوب در نیمه دوم لیگ برتر هستیم.

وی در خصوص وضعیت مهرداد کریمیان بازیکن تیم پاس همدان گفت: کریمیان به دلیل مشکلات شخصی برای نیم فصل دوم به تیم مقاومت سپاسی شیراز پیوست.

وی افزود: تیم پاس در نیم فصل دوم وحید علی آبادی، مرتضی عزیزمحمدی و مصطفی یوسف علیزاده سه بازیکن سزباز خود را در اختیار خواهد داشت ضمن اینکه احتمال پیوستن دو بازیکن جدید با نظر کادر فنی هست.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس در ادامه خواستار حمایت جدی مسوولان و مردم همدان از این تیم شد و افزود: تیم پاس بیش از گذشته نیاز به همدلی و مشارکت عموم در کسب نتایج درخشان دارد و همه باید به این تیم کمک کنند.

تیم فوتبال پاس همدان هم اینک با کسب ‪ ۱۳‬امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد