امید خورج: پاس ، نیم فصل دوم همه تیم ها را غافلگیر می کند

کاپیتان تیم فوتبال پاس همدان گفت: با آمادگی بالا نیم فصل دوم را شروع می کنیم و سعی داریم با پیروزی های خود همه تیم های لیگ برتری را غافلگیر کنیم.  

امید خورج افزود: در ادامه نیم فصل با تغییر و تحولاتی که در کادر مدیریتی باشگاه پاس همدان و سپس در کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان داشتیم، چند نتیجه راضی کننده را کسب کردیم که از لحاظ روحی در شرایط خوبی  قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی علی اصغر مدیر روستا در نیم فصل دوم پاس تیمی می شود که شگفتی می آفریند و در تمام بازیها امتیاز می گیریم.
خورج در خصوص اردوهای تدارکاتی در تهران تصریح کرد: آمادگی برای نیم فصل دوم خیلی سریع در برنامه تیم فوتبال پاس همدان گنجانده شده و در نظر داریم اردویی تدارکاتی نیز در تهران برگزلر کنیم که امیدوارم با قدرت بیشتر از نیم فصل اول آماده رقابتهای آتی لیگ برتر شویم.
وی در ادامه اظهار داشت: در تهران با چند تیم تهرانی که مسئولان هماهنگ کرده اند بازی می کنیم که این دیدارها برای محک تیم مناسب است .
خورج خاطر نشان کرد: لیست اسامی تیم فوتبال پاس هنوز چند جای خالی دارد که امیدوارم با انتخاب کادر فنی ،بازیکنان جذب شده عملکرد خوبی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد