مدیر روستا: فوتبال ما، فراز و نشیب زیادی دارد

سرمربی پاس همدان گفت: برای داشتن فوتبال حرفه ای باید امکانات فراهم باشد و فقط به برگزاری لیگ فشرده نباید اکتفا کرد و فوتبال ما فراز و نشیب زیادی دارد. 

علی اصغر مدیر روستا افزود: وضعیت خوبی در نیم فصل گذشته نداشتیم حواشی ها موجب شد که برنامه های مربیان در زمین پیاده نشود و شرایط نا مطلوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته وارد تهران شده ایم تا اردوی یک هفته ای داشته باشیم تا علاوه بر استراحت کافی، بازیکنان با روحیه بالا و با انگیزه به دیدار رقابتها بروند و با شروع نیم فصل دوم باقدرت ظاهر خواهیم شد و ناکامیهای گذشته راجبران خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: برنامه های سازمان لیگ خیلی فشرده است به همین دلیل بازیها به فاصله کوتاه برگزار می شود. همچنین امسال رقابتها سنگین تر شده است و بازیکنان استراحت کمتری دارند در این صورت ممکن است باختگی مفرط روبروشوند و در بازیهای آنان تاثیر بگذارد و افت محسوسی در تیم مشهود شود.
وی تاکید کرد: بازیکنان باتجربه و تکتیکی داریم نیاز به زمان داریم تا بیشتر هماهنگ شویم با برد مقابل سایپا در هفته شانزدهم شرایط خوبی در تیم حاکم است و برای داشتن یک  تیم قوی باید بازیکنان باهمت و تلاش فراوان تیم را به جایگاه خود برسانند.
وی در پایان گفت: تنها توقع ما از مسئولان باشگاه این است که توجه ویژه ای به تیم داشته باشند و محیط آرامش برای بازیکنان و کادر فنی ایجاد کنند و تا پاس از وضعیت فعلی بیرون  بیاید و از شان و مقام خود دفاع کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد