پیمبری: شرایط خوبی بر اردو حکمفرماست

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان که این روزها مشغله های فراوانی در اردوی سبزپوشان همدانی در تهران دارد، گفت: خوشبختانه شرایط خوب و ایده آلی بر اردو حکمفرماست و بازیکنان با آرامش خیال کافی در حال دنبال کردن تمرینات خود می باشند.   

مجتبی پیمبری افزود: باشگاه پاس تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد تا این تیم با آرامش کار خود  در نیم فصل دوم را دنبال کند.

قائم مقام باشگاه پاس در خصوص اضافه شدن نفر یا نفرات جدید به تیم پاس گفت: بر اساس شناختی که کادر فنی در بازی های انجام شده این تیم به دست آورده، نیاز به حضور حداقل یکی دو بازیکن برای پوشاندن نقاط ضعف تیم ضروری به نظر می رسد. به همین دلیل فعلا در حال تست زدن نفرات مورد نیاز هستیم. به مجرد اینکه در مورد هر کدام از این نفرات به نتیجه قطعی برسیم کار جذب آنها را انجام خواهیم داد.

پیمبری نیم فصل دوم را نیم فصلی متفاوت برای پاسی ها دانست و گفت: ما با شرایطی متفاوت نیم فصل دوم را آغاز خواهیم کرد و تمام سعی و تلاش خود را جهت جبران امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول به عمل خواهیم آورد. واقعا امیدواریم که تیم پاس در نیم فصل دوم شرایطی به مراتب متفاوت تر با نیم فصل اول را تجربه کند.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز من را با نام وبلاگ تخصصی فوتبال لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد