مدیر روستا: نیم فصل دوم کارمان آسانتر است

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در دور برگشت لیگ برتر در نیم فصل دوم بیشتر بازی ها را در همدان انجام می‌دهیم و باتوجه به میزبانی کارمان برای صعود به صدر جدول آسانتر است.  

علی اصغر مدیرروستا افزود: تیم فوتبال پاس همدان در هفته‌های آخر لیگ برتر دو پیروزی قابل توجه در خانه کسب کرد و توانست با نتایج پرگل فولاد خوزستان و سایپا کرج را شکست دهد و جمع امتیازات خد را به 13 برساند.

وی ادامه داد: این پیروزی روحیه تیم ما را بالا برد و با این انگیزه می‌توانیم در نیم فصل دوم با توجه به برگزاری بیشتر بازی هایمان درهمدان واستفاده از شرایط میزبانی با کسب حداکثر امتیازات خود را به صدر جدول برسانیم .
مدیر روستا تصریح کرد:  تیم فوتبال پاس  با این شرایط ایده آل درهمدان شکست ناپذیر است و در ادامه بازی ها به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم .
وی اظهار کرد: این روند رو به رشد شرایط روحی و روانی ما را بالا برده است و عملکرد مناسب بازیکنان پاس همدان نوید روزهای خوب را می‌دهد .
مدیر روستا خاطرنشان کرد: تغییراتی که در اواسط فصل برای تیم فوتسال پاس اتفاق افتاد و مدیریت باشگاه پاس همدان تغییر کرد نتایج مثبتی را به همراه داشت و بازیکنان به خود باوری خوبی دست یافتند تا ازقعر جدول فاصله بگیرند .
وی ادامه داد: این عملکرد چشم گیر در شش هفته موجب صعود خیلی خوب در جدول است و بطور حتم در نیم فصل دوم تا صدر جدول ارتقا پیدا می‌کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پیام 1388/08/22 ساعت 14:20 http://payam-68.blogfa.com

سلام ... وبلاگ جدیدم راه اندازی شد ... موفق و پیروز باشید

سلام ... وبلاگ جدیدم راه اندازی شد ... موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد